וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המהפכה הגדולה בהרכב של טאטה מרטינו"

אחרי ההדחה מהצ'מפיונס ולקראת גמר הגביע, המאמן צפוי לפתוח בגרנאדה עם בוסקטס כבלם ולהעניק מנוחה למספר שחקנים

שחקן ברצלונה סרחיו בוסקטס. רויטרס
איך הוא יתאקלם בעמדה החדשה? בוסקטס/רויטרס

שלושה ימים בלבד לאחר ההדחה ברבע גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, ברצלונה תנסה לשוב הערב (שבת, 21:00, ספורט 5+ ו-HD) אל המסלול ולרשום ניצחון ליגה שישי ברציפות, הפעם במשחק חוץ מול גרנאדה מהתחתית, על מנת שלא לאפשר לאותה אתלטיקו מדריד לברוח לה במאבק האליפות.

אלא שבין ההדחה מליגת האלופות למלחמה הגדולה בליגה, שם מעורבת גם ריאל מדריד כמובן, בברצלונה חושבים לא מעט על גמר גביע המלך, שעשוי להיות התואר היחיד עמו יסיימו את העונה. הקטאלנים ייפגשו את ריאל בגמר ביום רביעי הקרוב ומתוך מחשבה על המשחק הזה, מכין טאטה מרטינו למשחק החוץ בגרנאדה את מה שכונה בעיתון הקטאלני "ספורט" כ"מהפכה הגדולה של טאטה".

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. AP
חושב על הגביע. מרטינו/AP

בין היתר ייאלץ המאמן הארגנטינאי להסתדר הערב עם חסרונם של כל שלושת הבלמים הטבעיים שיש לו בסגל, קרלס פויול, ג'רארד פיקה ומארק ברטרה, שהצטרף אל רשימת הפצועים. לכן מי שייפתח במרכז ההגנה יהיה לא אחר מאשר סרחיו בוסקטס, שינסה להסתגל לעמדה וישחק שם לצד קשר אחורי נוסף, חאבייר מסצ'ראנו. ג'ורדי אלבה ודני אלבס יזכו למנוחה לקראת הגביע ובמקום צפויים לשחק מונטויה ואדריאנו.

בקישור, צ'אבי ינוח ואלכס סונג ישחק על חשבונו לצד אנדרס אינייסטה וססק פברגאס ובהתקפה מרטינו יקווה שליאונל מסי וניימאר יעשו עבורו את העבודה כאשר גם פדרו יפתח. בברצלונה יודעים שהרכב הטלאים לא יהיה תירוץ במקרה של הפסד והביקורות, שהחלו אחרי המפלה מול אתלטיקו, רק יילכו ויגדלו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאונל מסי, ברצלונה. AP
"מה שעניין אותי לגביו הוא שמסי יקבל את מה שהוא צריך כדי להכריע משחקים. יש הבדל בין אם יש לך את ההזדמנויות להבקיע לבין אם אין לך". מסי/AP

לקראת המשחק הקרוב, התייחס מרטינו לשאלה שכולם רוצים לדעת. איך יכול להיות שמסי רץ כל כך מעט במשחק נגד אתלטיקו באמצע השבוע, ואמר: "אני לא מוטרד אם ליאו רץ עשרה, 15 או 20 קילומטר. מה שעניין אותי לגביו הוא שמסי יקבל את מה שהוא צריך כדי להכריע משחקים. יש הבדל בין אם יש לך את ההזדמנויות להבקיע לבין אם אין לך".

על ההפסד לאתלטיקו הוסיף מאמן ברצלונה: "ההפסד בליגת האלופות הוא כואב מאוד עבורנו, אבל אני לא צריך שאף אחד יגיד לי על החשיבות על זה. אני פשוט צריך להתמקד במפעלים שאנחנו עדיין נאבקים עליהם. אני לא הייתי אומר שאיבדנו את הדרך שלנו. שיחקנו רוב הזמן טוב וביותר דקות מאשר הדקות שבהן שיחקו לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully