וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 19 דקות למויאל, שריף מתקרבת לאליפות

הקבוצה מטיראספול גברה 1:4 על אקדמיה ושמרה על פער 8 נק' בפסגת הטבלה, 6 מחזורים לסיום. הפסדים לכהן ושיש

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. EuroFootball, GettyImages
התואר קרוב. מויאל/GettyImages, EuroFootball

כמו בכל סוף שבוע, גם זה הנוכחי גדוש ועמוס בשגרירים ישראלים ברחבי היבשת ובעוד המנה העיקרית מצפה לנו בימים שבת וראשון, הרי שהערב (שישי), שלושה שחקנים ישראלים נמצאים בפעילות.

* במולדובה, קובי מויאל עלה מהספסל בדקה ה-71 במשחקה הביתי של קבוצתו שריף טיראספול, שהביסה בקלות 1:4 את אקדמיה המדורגת במקום הלפני אחרון. בזכות הניצחון, שהיה החמישי ברציפות שלה בליגה, שמרה שריף על פער של שמונה נקודות בפסגת הטבלה אל מול היריבה העירונית פ.צ. טיראספול, כאשר נותרו שישה מחזורים בלבד לסיום העונה. מויאל נותר על הספסל בפתיחה על מנת לקבל מנוחה לקראת חצי גמר הגביע ביום שלישי הקרוב והוא החל במהלך שהוביל לשער האחרון במשחק.

* גל שיש שיחק את מלוא 90 הדקות במדי פ.צ. וולין, שהפסידה 1:0 בחוץ לאיליצ'יבץ במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-21 באוקראינה. בעקבות הניצחון שלה, נצמדה איליצ'יבץ (24 נקודות, מקום עשירי) לוולין (27 נקודות, מקום תשיעי) בטבלה.

* אינגולשטאט קיוותה לעשות צעד נוסף בדרך להבטחת ההישארות בליגה השנייה בגרמניה, אולם למרות שעלתה ליתרון מוקדם, היא שמטה אותו וספגה בדקה ה-81 בדרך להפסד ביתי 2:1 מול פאדרבורן מצמרת הליגה. בעקבות ההפסד, אינגולשטאט נותרת רק שמונה נקודות מעל המקום המוביל למבחנים בתום העונה. אלמוג כהן שיחק 90 דקות ושימש כקפטן במדי המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully