וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא העבירה את הלחץ אל יובנטוס

טאדיי, ליאיץ' וז'רביניו כבשו, הג'אלורוסי ניצחו 1:3 את אטאלנטה באולימפיקו, וצימקו זמנית את הפער מהמוליכה לחמש נק'

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
המרדף אחרי יובנטוס נמשך. שחקני רומא חוגגים/GettyImages

המחזור ה-33 בסרייה A האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. ססואולו נפרדה ב-1:1 מקליארי, כשבהמשך השנייה בטבלה רומא ניצחה באולימפיקו את אטאלנטה 1:3 וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה יובנטוס לחמש נקודות הפרש. המחזור יסתיים ביום שני כשיובה תתארח אצל אודינזה.

רומא - אטאלנטה 1:3

הג'אלורוסי בכושר מצוין ועדיין לא הרימו ידיים במרדף שלהם אחרי יובנטוס. רומא רשמה מול היריבה ממרכז הטבלה ניצחון ליגה שביעי רצוף, שהבטיח לה כמעט סופית את המקום השני בתום העונה, מה שיכניס אותה היישר אל שלב הבתים של ליגת האלופות. היא עשתה זאת ללא מתיאה דסטרו, שהורחק בשל צהובים, ועומד נגדו עונש השעיה כבד של ארבעה משחקים לאחר שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא חובט בראשו של דוידה אסטורי מקליארי. הקבוצה מברגמו, שניצחה שישה משבעת משחקיה האחרונים וברחה מהתחתית, רשמה הפסד שני רצוף.

רומא שלטה במשחק וכבר בדקה ה-13 עלתה ל-0:1 כשהגנת אטאלנטה לא הצליחה להרחיק כדור מהרחבה, ורודריגו טאדיי הגיח מאחור ובעט מ-16 טיל לחיבורים. בדקה ה-44 רומא הכפילה את יתרונה כשהתקפה יפה שלה הסתיימה במסירה של דניאלה דה רוסי לאדם ליאיץ' והסרבי דחק מקרוב פנימה וקבע 0:2 במחצית הראשונה. הקונצרט של רומא נמשך גם במחצית השנייה. ליאיץ' הכניס כדור עומק לז'רביניו, ששבר את מלכודת הנבדל וקבע 0:3 לג'אלורוסי. בדקה ה-78 ג'וליו מיליאצ'ו כבש לאטאלנטה וצימק ל-3:1.

ססואולו - קליארי 1:1
לססואולו: סימונה זאזה (36). לקליארי: אגים איברהימי (47 בפנדל)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

שחקן רומא רודריגו טאדיי (שמאל) חוגג שער. GettyImages
פתח את החגיגה. טאדיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully