וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: דסה, אצילי וזיקרי יקבלו יותר דקות משחק

11.4.2014 / 12:10

בקבוצה יאפשרו לצעירים שלא קיבלו קרדיט לשחק תפקיד משמעותי החל מהמשחק מול אשדוד. טונייס בדרך לתאילנד?

one

בבית"ר ירושלים מכוונים לעונה הבאה אחרי שהקבוצה הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה, והחל מהמשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון, רוני לוי צפוי לתת דקות משחק משמעותיות לצעירים שלא ראו כמעט דשא בחודשים האחרונים, כמו אלי דסה, עומר אצילי ורועי זיקרי. טל כחילה צפוי להמשיך ולפתוח כבלם עד לתום העונה.

בבית"ר פנו לאנדרס טונייס בהצעה לעזוב כחודש לפני סיום העונה במטרה לחסוך מעט כסף, והשחקן הפתיע ואמר כי הוא מחזיק במשך כמה שבועות בהצעה מתאילנד, וישמח לבדוק אותה. טונייס ייצא לספרד ל-10 ימים, ואם בית"ר תסגור את כל הפרטים מול סלטה ויגו ותקבל אישור מהספרדים, הבלם יוכל לצאת להתרשמות. בכל מקרה טונייס אינו בתכניות של בית"ר בעונה הבאה.

אנדרס טונייס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בכל מקרה לא ימשיך. אנדרס טונייס/ברני ארדוב

בבית"ר עשויים לשחרר שחקן או שניים נוספים בהתאם לקצב צבירת הנקודות, אך אמרו: "אנחנו עדיין צריכים להכריע את כל התחתית, וכרגע פרט לטונייס לא מדברים על אף אחד, נראה בהמשך. זה לא בריא לפרק קבוצה ככה, המקרה של טונייס נקודתי, וככה זה צריך להישאר עד לתום העונה".

בנוגע למאמן, הבעלים אלי טביב עשוי לערוך מספר פגישות חשאיות בשבוע הבא עם מאמנים פוטנציאליים כמו מרקו בלבול, ניר קלינגר ומנחם קורצקי, על מנת להתחיל ולקבל כיוון ברור לגבי המאמן אותו הוא רוצה לראות על הקוים. גם מקורבים לראובן עטר שוחחו על בעלי בית"ר בימים האחרונים והציעו אותו, אך עטר אינו על הפרק כרגע.

הבוקר הותר לפרסום כי שחקנה של בית"ר שנעצר בחשד לנהיגה בשלילה והתחזות לאדם אחר הוא דני פרדה. התיק נסגר בהחלטה כי פרדה לא ידע שרשיונו אינו בתוקף והשוטר כלל לא רשם בדו"ח כי התחזה לאדם אחר. עורך דינו של השחקן אורי קינן אמר: "אנחנו שמחים שהמשטרה קיבלה את עמדתנו והתיק נסגר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully