וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בית"ר נהג בפסילת רישיון, התחזה לאחר ונעצר

7.4.2014 / 10:25

הכדורגלן זוהה על ידי השוטרים והודה, כתב אישום יוגש נגדו גם על הכשלת שוטר. פרקליטו: "הוא בכלל לא ידע שרשיונו נשלל"

שחקן בית"ר ירושלים נעצר לפנות בוקר (שני) בחשד שנהג בזמן שרשיונו נשלל. לאחר חקירה השחקן שוחרר בערבות, ובמשטרה מתכוונים להגיש נגדו כתב אישום. בשעה שלוש לפנות בוקר הבחינו שוטרי סיור של משטרת מרחב יפתח ברכב שעורר את חשדם והורו לו לעצור. השוטרים ביקשו מהנהג להזדהות בפניהם ולהציג רשיון נהיגה, ולטענתם הוא התחזה לאדם אחר, בניסיון להתחמק מהעובדה כי הוא נוהג בזמן פסילה. רק לאחר שזוהה על ידי אחד השוטרים ככדורגלן מוכר, הוא הודה כי התחזה ומסר את זהותו האמיתית.

משטרת ישראל. ניר בן טובים
במשטרה לא מתרשמים מגרסת החשוד/ניר בן טובים

השחקן נעצר והובא לחקירה במשטרת מרחב יפתח, בסיומה הוחלט לשחררו בערבות. סנגורו עו"ד אורי קינן אמר: "הוא לא נהג בזמן פסילה ביודעין, ככל הנראה רשיונו נפסל, אבל הוא לא קיבל אסמכתא לכך". במשטרה לא מתרשמים מגרסת השחקן, ובכוונתם להגיש נגדו כתב אישום על עבירות חמורות של התחזות לאחר, הכשלת שוטר וכאמור נהיגה בזמן פסילה.

כתבנו אופיר סער מוסיף שכמה מאוהדי בית"ר יצרו קשר עם ההנהלה בעקבות הפרסום, בדרישה לדעת מי השחקן שמבלה עד שלוש לפנות בוקר אחרי הפסד. בבית"ר אמרו בתגובה: "נברר את הפרטים עם השחקן, אנחנו לא שוחטים אף אחד על כותרות בתקשורת".

בשעות הערב הוציאה בית"ר הודעה רשמית: "אם כל הפרטים שפורסמו בכלי התקשורת אכן נכונים בנוגע לשחקן המועדון, אנו רואים התנהגות והתנהלות זו בחומרה והשחקן יעמוד לדין משמעתי בתוך המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully