וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר האלופות: ריאל - באיירן, אתלטיקו - צ'לסי

הגרלה מרתקת בצ'מפיונס: גווארדיולה חוזר לברנבאו, מוריניו מול סימאונה. שוער הקולצ'ונרוס קורטואה יוכל לשחק מול הבלוז. המשחקים הראשונים ב-22 וב-23 באפריל, הגומלין שבוע לאחר מכן. המנצחות תפגשנה בגמר שיתקיים בליסבון ב-24 במאי

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מכיר את היריבה היטב. פפ/רויטרס

ריאל מדריד - באיירן מינכן

אתלטיקו מדריד - צ'לסי

אלו הם משחקי חצי גמר ליגת האלופות לעונת 2013-14 כפי שעולה מההגרלה שנערכה היום (שישי) באולם הכנסים של אופ"א בניון שבשוויץ.

המשחקים הראשונים יתקיימו ב-22 וב-23 באפריל, ומשחקי הגומלין ייערכו שבוע לאחר מכן, ב-29 וב-30 באפריל. שתי המנצחות במפגשים הכפולים יעפילו לגמר ליגת האלופות שיתקיים השנה באסטדיו דה לוז שבליסבון, ב-24 במאי.

בריאל מדריד חולמים להשלים את ה"דסימה" - זכייה עשירית בליגה האלופות - דבר לו ממתינים בבירת ספרד מאז 2002. באיירן שזכתה בעונה שעברה, רוצה לעשות זאת בפעם השישית וכך לחלוף על פני ליברפול (לשתיהן חמש זכיות). צ'לסי זכתה בתואר היוקרתי ב-2012 ואילו אתלטיקו מדריד מעולם לא עשתה זאת. היא אמנם העפילה לגמר ב-1974, אבל שם נכנעה לבאיירן מינכן.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
מוכן?/GettyImages

ריאל מדריד - באיירן מינכן

23.4: סנטיאגו ברנבאו, 29.4: אליאנץ ארנה

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם: "שתי הקבוצות הכי טובות ישחקו האחת נגד השנייה. המשחקים האלה היו שווים גמר. כשאתה בחצי הגמר יש לך רק מטרה אחת כמובן - להגיע לגמר בכל מחיר".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי: "אם אתה רוצה לנזכות בגביע אתה צריך לנצח את כולן, כולל באיירן מינכן. זה יהיה חצי גמר מאוד קשה, אבל זה גם לא קל לשחק נגד ריאל. פפ גווארדיולה הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם. יש להם קבוצה מצוינת".

אמיליו בוטרגניו, שייצג את ריאל בהגרלה, אמר אחריה: "יש לי הרבה ביטחון בשחקנים, אבל יהיה קשה מאוד מול באיירן. כמובן שאני מקווה שריאל תגיע לגמר ותזכה".

פול ברייטנר, שמשמש כיום כראש מערך הסקאוטינג של באיירן, אמר: "הקבוצה שלנו במצב טוב מאוד, בדרך לטרבל נוסף ובדרך להפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שמגינה על התוארבליגת האלופות. אז אני מצפה למפגש מול ריאל".

אוטמאר היצפלד: "אני בטוח שבאיירן מינכן תעפיל לגמר, אני מאוד אופטימי".


***


באיירן מינכן וריאל מדריד ייפגשו בפעמים ה-15 וה-16 בליגת האלופות, ובכך המפגש הזה יהפוך לשכיח ביותר במפעל. השכיח ביותר כרגע: מילאן נגד ברצלונה, עם 15 מפגשים

פפ גווארדיולה כמאמן מול ריאל מדריד: 9 ניצחונות, 4 תיקו, 2 הפסדים, שערים: 15:33

זה יהיה חצי הגמר ה-30 של ריאל מדריד במפעל אירופי. אחריהם בדירוג: ברצלונה (29) ובאיירן מינכן (24)

ריאל מדריד הדיחה את באיירן מינכן רק פעם אחת מתוך חמישה מפגשים בחצי הגמר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער אתלטיקו מדריד, טיבו קורטואה. AP
ישחק נגד צ'לסי. קורטואה/AP

אתלטיקו מדריד - צ'לסי

22.4: ויסנטה קלדרון, 30.4: סטמפורד ברידג'


הודעה משמחת לאתלטיקו מדריד ולשוערה טיבו קורטואה. לפי הפרסומים השוער הבלגי ששייך לצ'לסי ומושאל לקולצ'ונרוס היה יכול לשחק במפגש ישיר מול קבוצת האם שלו רק אם הקבוצה השואלת, אתלטיקו, תעביר לבלוז 3 מיליון יורו עבור כל משחק. ובכן, לפי אופ"א, הסעיף הזה כלל לא חוקי.

אופ"א הוציאה הודעה רשמית היום (שישי), ובה נכתב שעל פי חוקי הארגון והתחרות, כל ניסיון של מועדון להשפיע על הרכב שחקני קבוצה יריבה הוא אסור. בהודעה עוד נכתב שכל סעיף בחוזה בין שני מועדונים שינסה להשפיע על כך, יבוטל מיד על ידי אופ"א, ושכל ניסיון לקיים סעיף כזה על ידי הקבוצות יהווה הפרה בוטה של חוקי התחרות.

זמן קצר לאחר הודעת אופ"א מסרו מצ'לסי שלא ימנעו מקורטואה לשחק נגדם.

טיאגו, שחקן אתלטיקו מדריד: "לא היו לנו העדפות להגרלה. צ'לסי היא קבוצה נהדרת עם מאמן נהדר. הם רגילים לשחק בשלבים האלה ולזכות בתארים".


***


צ'לסי לא הפסידה ב-15 המפגשים האחרונים נגד קבוצות ספרדיות בצ'מפיונס ליג. 6 ניצחונות, 9 תיקו.

מול אתלטיקו, צ'לסי שיחקה פעמיים - ניצחון והפסד - בשלב הבתים של 2009/10

המפגש האחרון בין צ'לסי לאתלטיקו מדריד התקיים בסופר קאפ 2012. הקולצ'ונרוס הביסו את הבלוז 1:4, רדאמל פלקאו כבש שלושער במחצית הראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully