וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מ.ס. אשדוד רחוקה משחק אחד מהאליפות

הקבוצה של אלי רבי עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר אחרי ניצחון ביתי 64:78 על האלופה אליצור רמלה. משחק מס' 3: בחמישי הבא

מאמן מ.ס. אשדוד אלי רבי לצד שירן צעירי. ברני ארדוב
האליפות קרובה מתמיד. שירן צעירי עם אלי רבי/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד קרובה להחזיר לידיה את צלחת אליפות ליגת העל לנשים בכדורסל. הקבוצה של אלי רבי ניצחה הערב (חמישי) בבית 64:78 את האלופה המכהנת אליצור רמלה ועלתה ליתרון מבטיח של 0:2 בסדרת הגמר, אחרי שניצחה 71:84 במשחק הראשון בחוץ ביום שני. בדיוק בעוד שבוע תחזור אשדוד לרמלה, עם אופציה לזכות באליפות השנייה בתולדותיה.

לפני סדרת הגמר, אליצור רמלה ניצחה שלוש פעמים את יריבתה מאשדוד ואף זכתה על חשבונה בגביע המדינה. אלא שהקבוצה מהדרום הגיעה במוד אחר לגמרי לסדרת הגמר, נהנתה מיום מדהים של דניאל אדאמס במשחק הראשון והמשיכה באותה מגמה גם במשחק הביתי.

שחקנית מ.ס. אשדוד נעמי קולודני. ברני ארדוב
נבחרה לשחקנית המצטיינת. נעמי קולודני/ברני ארדוב

למרות פתיחה טובה של אליסון הייטאוור שהוליכה את רמלה ליתרון בפתיחה, אדאמס קבעה 16:16 בסיום הרבע הראשון ויחד עם קטיה אברמזון ושירן צעירי שצלפו מחוץ לקשת, אשדוד ברחה ליתרון דו ספרתי. קנדיס וויגינס העלתה את מאזנה במחצית הראשונה ל-15 נקודות ונעמי קולודני דאגה להוריד את המארחות ביתרון 28:42 להפסקה, אחרי 12:26 ברבע השני.

גם הרבע השלישי היה של אשדוד. קולודני קלעה עוד שלשה ויצרה יתרון שיא של 21 נקודות (28:49) כשתמרה ג'יימס והייטאוור רק צימקו ל-58:41 בסיום הרבע השלישי. רמלה לא מצאה דרך לחזור למשחק גם ברבע האחרון, למרות נקודות של קטיה לויצקי שהקטינה ל-66:54. ההגנה של אשדוד עשתה את ההבדל, הגבילה את האלופה והאסיסט השמיני במשחק של קולודני סידר לקטיה אברמזון עוד שלשה שנתנה את האות לחגיגות. 64:78 מרשים לאשדוד בסיום, מרחק ניצחון מהתואר הנכסף.

אדמס הובילה את קלעיות אשדוד עם 20 נקודות, וויגינס קלעה 19, צעירי 14 וקולודני המצטיינית סיימה עם 11 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. הייטאוור הייתה הקלעית המובילה של רמלה עם 27 ו-9 ריבאונדים, ג'יימס הוסיפה 15 ו-10.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully