וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס הדהימה את ריאל, שסיימה במקום ה-2

36 נק' של דנטמון קבעו 80:87 לליטאים ושלחו את הבלאנקוס לסדרה מול אולימפיאקוס. גלא ניצחה ועלתה, מילאנו הפסידה

ג'סטין דנטמון ז'לגיריס קובנה. GettyImages
איזו הצגה מטורפת! דנטמון מפרק את ריאל/GettyImages

שלב הטופ 16 מגיע לסיומו הערב (שישי) עם שלושה משחקים ובראשון שמביניהם נפלה הפתעת ענק, כאשר 36 נקודות של ג'סטין דנטמון הובילו את ז'לגיריס קובנה החלשה לניצחון ביתי מדהים 80:87 על ריאל מדריד האימתנית, ששמטה ברגע האחרון את הפסגה בבית ו', סיימה שנייה ותשחק מול אלופת אירופה אולימפיאקוס בסדרת הצלבה מרתקת. בטורקיה, גלאטסראיי ניצחה 55:64 את פרטיזן בלגרד ועלתה מהמקום הרביעי בבית ו' לסדרה מול ברצלונה. מילאנו, יריבתה של מכבי תל אביב בהצלבה, הפסידה במשחק חסר חשיבות למלאגה בחוץ 95:85. התוצאות הערב קבעו כי אם מכבי תל אביב תעבור את מילאנו ותעלה לפיינל פור, היא תפגוש שם את המנצחת בסדרה בין צסק"א מוסקבה לפנאתינייקוס.

כל סדרות רבע גמר היורוליג:

ריאל מדריד - אולימפיאקוס
צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס
מילאנו - מכבי תל אביב
ברצלונה - גלאטסראיי

קרלוס ארויו גלאטסראיי. GettyImages
משחק אישי נורא, אבל כרטיס לשלב הבא עם גלא. ארויו/GettyImages

בית ה'

מלאגה - מילאנו 85:95

זה אומנם היה משחק לפרוטוקול בלבד, אבל בטח שלא זו הייתה הדרך בה חשבה מילאנו לסיים את שלב הטופ 16. מלאגה, שנלחמה רק על כבודה, השיגה ניצחון יוקרתי, שישי ואחרון בשלב זה, בעיקר בזכות רבע שלישי גדול של 16:29, בסיומו ירדה ביתרון 57:77. האיטלקים עוד רצו מעט בתחילת הרבע האחרון והורידו עד מינוס תשע, אבל לא יותר מזה. ולדימיר סטימאץ' קלע 16 נקודות למלאגה, בעוד קית' לנגפורד סיים עם 22 במילאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קית' לנגפורד ארמאני מילאנו. GettyImages
מילאנו חטפה 95 נקודות. לנגפורד/GettyImages

בית ו'

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 80:87

סנסציה אדירה בליטא השאירה את הבלאנקוס, ששלטו בכל זירה בכדורסל האירופי לאורך רוב העונה, רק במקום השני בתום בית ו' ובמקום לשחק מול פנאתינייקוס הם ייפגשו לסדרת רבע הגמר נגד אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, אולימפיאקוס, שהיממה אותם בגמר היורוליג בעונה שעברה.

אחרי הניצחון הדחוק של צסק"א מוסקבה בהיכל נוקיה מול מכבי תל אביב, ידעה ריאל שניצחון שלה, בכל תוצאה, מול היריבה אותה הביסה העונה שלוש פעמים בהפרש ממוצע של 28 נקודות, יבטיח לה את המקום הראשון, אולם לליטאים אומנם אין הרבה יכולת העונה, אבל יש להם המון גאווה והם השיגו בסך הכול את ניצחונם השני בטופ 16 בזכות ערב מטורף של ג'סטין דנטמון.

שחקנה לשעבר של הפועל עפולה שבר במשחק הזה את שיא השלשות לעונת יורוליג בודדת שהיה שייך לטרל מקינטייר מסיינה (בעונת 2007/08) והעמיד אותו על 74 שלשות. הוא עשה זאת במהלכו של ערב משוגע במיוחד בו קלע שבע שלשות בדרך ל-36 נקודות, כאשר ז'לגיריס מנצחת 21:30 את הרבע האחרון. חוץ מדנטמון, רק מרטינאס פוצ'יוס הגיע לספרות כפולות אצל המארחים, עם עשר נקודות בלבד, אבל זה הספיק מול ערב עגום של ריאל, אצלה רק סרחיו יול הופיע עם 23 נקודות. סרחיו רודריגס ויואניס בורוסיס הוסיפו 13 כל אחד. ריאל עשויה לפגוש כעת את ברצלונה בחצי גמר הפיינל פור אם תעפיל אליו.

סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
רק יול הופיע בערב העגום של ריאל מדריד/GettyImages

גלאטסראיי - פרטיזן בלגרד 55:64

הסרבים אומנם הגיעו לטורקיה למשחק לפרוטוקול בלבד מבחינתם, אבל לא עשו כלל חיים קלים לגלא, שמצידה ידעה שניצחון יעלה אותה לסדרת ההצלבה מול ברצלונה. בסופו של דבר, זה אכן מה שקרה, בעיקר בזכות הגנה מצוינת של המארחים, שספגו 13 נקודות ברבע הראשון, 15 בשני, 14 בשלישי ו-13 ברביעי. גם הם עצמם לא קלעו יותר מדי, אבל מחצית ראשונה שהסתיימה בפלוס 12 נקודות נתנה להם שקט עד לסיום. קרלוס ארויו סיים משחק נורא עם 0 מ-10 מהשדה, אבל לפחות תרם שבעה אסיסטים. לשמחתו, מנוצ'אר מרקוישווילי (16 נקודות) וזוראן ארצג ופורקאן אלדמיר (13 כל אחד), עשו את העבודה. בוגדן בוגדנוביץ', דייויס ברטנס וג'ופרי לוברן סיימו עם 11 כל אחד בפרטיזן.

אוהדי גלאטסראיי בכדורסל. GettyImages
אוהדי גלא יכולים לחגוג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully