וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ודורטמונד: ההלוואה, העלבון והברון מינכהאוזן

לקראת המשחק בשבת ניצתה מלחמה חדשה בין בכירים בשני המועדונים. האשמות בשקרים, השוואות מעליבות ואמת אחת

האנס יואכים ואצקה, יו"ר בורוסיה דורטמונד. GettyImages
התבלבל, האשים, הואשם ונעלב. ואצקה/GettyImages

באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד תפגשנה בסוף השבוע למשחק במסגרת המחזור ה-30 בבונדסליגה. על הדשא צפוי משחק מלהיב, אבל ביציע הכבוד מלחמה שמעסיקה לא מעט את תקשורת הספורט בגרמניה בימים האחרונים.

ב-2004 דורטמונד ניצבה על סף פשיטת רגל והשתמשה בכל עזרה כספית שהיא הייתה יכולה לקבל. בין היתר היא פנתה לבאיירן מינכן בבקשה להלוואה וקיבלה ממנה שני מיליון יורו. באיירן הצטיירה באור מאוד חיובי בעקבות ההיענות, אלא שהיו"ר, האנס יואכים ואצקה, "חשף" לפני יומיים שהאימפריה הבווארית דרשה ריבית גבוהה של לא פחות משמונה אחוזים.

"אני חוזר ואומר, באיירן מינכן לא תרמה להצלתה של בורוסיה דורטמונד", אמר ואצקה ביום שלישי. מיד אחר כך הוסיף ואמר על האיש החזק בבאיירן דאז, אולי הנס ש"הוא ממש לא אמא תרזה".

ואצקה השתלט על דורטמונד כשנה אחרי שההלוואה נלקחה וקיבל את מלוא הקרדיט על הצלת המועדון. בתחילה הקבוצה שיקמה את עצמה ובשנים האחרונות כמובן החלה לקצור הצלחות וכתוצאה מכך, להכניס מזומנים רבים לקופה.

חבר הנהלת באיירן מינכן, קארל הופפנר. GettyImages
שמע את הטענות והתנגח בעוצמה. הופפנר/GettyImages

בבאיירן שמעו את הטענות של ואצקה וזעמו. חבר ההנהלה קארל הופפנר, שכנראה יהפוך לנשיא המועדון בעקבות ההתפטרות של אולי הנס (הבחירות במאי), אמר שיו"ר דורטמונד משקר ושבאיירן לא דרשה כל ריבית.

"מה שאדון ואצקה אומר זה בפירוש לא האמת", הוא אמר בכעס והגדיל לעשות כאשר השווה את יו"ר דורטמונד לברון מינכהאוזן שהיה ידוע כגוזמאי וממציא סיפורים ידוע: "להשוות את ואצקה לברון מינכהאוזן - זו תהיה מחמאה עבורו".

יומיים עברו, ואצקה כנראה ניגש לספרי החשבונות הישנים וגילה שהוא טעה. היום הוא הודה שבאיירן אכן לא דרשה ריבית, אבל המלחמה עדיין לא נגמרה. "קארל הופפנר העליב אותי אישית עם ההשוואה לברון מינכהאוזן", הוא אמר, "בשום שלב לא האשמתי את באיירן שהם שקרנים או רמאים, וגם לעולם לא אעשה זאת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully