וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לדף חדש: מגעים להסכם הבנות באיגוד הכדורסל

יוזמה חדשה מנסה לנסח מסמך שיאפשר הבאת גורם עסקי לתפקיד היו"ר: "במצב ששרר עד היום, אין אפשרות לעבוד"

צביקה שרף ראש סיעת עוז. מגד גוזני
יהיו הבנות? שרף/מגד גוזני

שבוע וחצי לאחר ההתפטרות של דן חלוץ מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, נראים ניצנים ראשונים לניסיון של שינוי נעשים בימים האחרונים, עם מגעים בין הקואליציה לאופוזיציה. על פי מספר בכירים, שני הצדדים הבינו כי התפטרותו של חלוץ והקולות היוצאים מהנהלת האיגוד גרמו לפגיעה קשה בתדמית של האיגוד ושל הענף כולו, והחליטו לנסות ולהגיע למסמך הבנות, שיאפשר פתיחת דף חדש ומינוי יו"ר קבוע לאיגוד הכדורסל.

"ברור שבמצב ששרר עד היום באיגוד הכדורסל, אין אפשרות לעבוד", אמר חבר הנהלה בכיר המעורה בפרטים, "גם בסיעת 'עוז' שהתפטרותו של חלוץ כביכול עשתה להם טוב למוניטין ולפעילות שלהם, יודעים שהמצב הקיים רע לכדורסל כולו, גם להם. המטרה היא להגיע להסדר, בין היתר על סמכויות היושב ראש וסמכויות ההנהלה, על מנת לנסות ולפתור את הדברים הללו".

באיגוד הגיעו למסקנה שמינוי יושב ראש זמני היא פעולה לא נכונה, בייחוד לאור הבעייתיות במועמדים שהוצעו בתקופה האחרונה, ושהיא לא תפתור את הבעיות הפנימיות. המטרה של השיחות הללו היא לתת ליו"ר הנכנס את הכלים לעבוד ולהביא את אנשי אמונו. באיגוד החליטו שלא ירצו עסקן מתוך ההנהלה לתפקיד היו"ר, אלא גורם עסקי מנוסה, עם זיקה כלשהי לספורט. "אני מניח שבדיונים גם זהות היו"ר תעלה", אמר חבר ההנהלה לוואלה! ספורט, "אף אחד לא רוצה שייכנס לכאן מישהו שלא מכיר את העבודה, או אחד שלא יכול לתפקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully