וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט פיסטוריוס: אמא של ריבה מודה שהיא "באובססיה"

האצן המואשם ברצח חברתו: "מעולם לא הצקתי לה". אמא של הנרצחת: "לא מורידה ממנו את העיניים, לראות אם הוא משחק"

אוסקר פיסטוריוס בוכה בבית המשפט. AP
אוסקר פיסטוריוס בוכה בבית המשפט/AP

האתלט הדרום אפריקאי אוסקר פיסטוריוס המשיך היום (חמישי) להעיד במשפט, שבו הוא מואשם ברצח חברתו ריבה סטינקאמפ. התובע, גרי נל, המוכר בדרום אפריקה כ"בול טרייר" בזכות סגנונו האגרסיבי, מנסה להמשיך להציג את פיסטוריורס כאיש אגוצנטרי וחסר אחריות, כך על פי הדיווחים.

כאמור, התביעה טוענת שפיסטוריורס רצח את חברתו בכוונה תחילה, בעוד הוא טוען שזה היה בטעות, שהוא ירה בדלת חדר האמבטיה הסגורה מבלי לדעת שחברתו שם. התביעה טוענת שהיחסים בין בני הזוג היו רעועים, ושהוא רצח את סטינקאמפ אחרי מריבה. היום טען נל שפיסטוריורס חושב רק על עצמו. "חשבת רק על עצמך מר פיסטוריורס", הטיח התובע בנאשם על מערכת היחסים בין פיסטוריוס לבת זוגו.

פיסטוריוס התבקש להתעמת עם מספר הודעות ששלח לריבה בוואטסאפ. "אתה מציק לי בלי הפסקה מאז שחזרנו מקייפ טאון", כתבה לו ריבה. "אני לא חושב שהצקתי לה", העיד פיסטוריוס, "אולי עברנו תקופה קשה ביחסים שלנו, אף פעם לא התיחסתי אליה ברשעות".

כמו כן שוב עלה לדיון השימוש חסר האחריות שלו באקדחים, והוזכר מקרה שבו פיסטוריוס ירה בטעות באקדח במהלך בילוי במסעדה. "הנצרה השתחררה, רציתי לסדר את זה", הסביר.

ג'ון סטינקאמפ, אמא של ריבה סטינקאמפ, משפט אוסקר פיסטוריוס. AP
ג'ון סטינקאמפ, אמא של ריבה סטינקאמפ, משפט אוסקר פיסטוריוס/AP

בניגוד לימים קודמים, שבהם פיסטוריוס מירר בבכי ואף הקיא למראה תמונות מזירת הרצח, היום הוא נותר קר רוח בחקירת הנגד. כשפיסטוריוס נשאל מדוע מעולם לא התנצל בפני המשפחה של סטינקאמפ עד למשפט, אמר האצן הגידם שפשוט לא הייתה לו ההזדמנות, והוסיף: "לא חושב שהם אי פעם ירצו לראות אותי, אני מצטער מקרב לבי שנטלתי את חייה".

אמא של ריבה, ג'ון סטינקאמפ, אמרה ש"ההתנצלות שלו במהלך המשפט הותירה אותי קפואה. ידעתי שזה יגיע. הוא היה מאוד דרמטי, הוא הקיא ובכה... אני לא יודעת אם זה משחק". עוד סיפרה אמא של הדוגמנית המנוחה ש"אני לא מורידה ממנו את העיניים, רוצה לראות איך הוא מתנהג ומגיב, אני מסתכלת באובססיה, לא יכולה להוריד ממנו את העיניים, לא יכולה להסביר את זה". היא הוסיפה ש"לא אכפת לי במה הוא יואשם, כי כלום לא יחזיר לי את הבת שלי", אבל טוענת ש"הוא חייב לקחת אחריות ולשלם את המחיר על מעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully