וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו-בני יהודה: "אם ננצח נגרור אותם לבלגן בתחתית"

הזוהבים רוצים להמשיך את המומנטום. מרינקוביץ' חוזר ל-11 של האורחת, איטח התנצל על התקרית עם חרזי והוחזר לאימונים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 10. בני יהודה ניצחה 5, עכו ניצחה 3 ועוד שניים הסתיימו בתיקו.

* עכו מעולם לא הפסידה לבני יהודה בבית: יש לה 3 ניצחנוות ועוד שני משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* הפועל עכו לא הפסידה בבית בדיוק שלושה חודשים, מאז שנכנעה למכבי פתח תקוה ב-11.1.14. מצד שני, היא לא ניצחה בבית כבר חודשיים. ב-6 משחקי הבית שקיימה מאז ההפסד האחרון היא ניצחה פעמיים ויש לה עוד 4 תוצאות תיקו.

* אם בני יהודה תספוג פעמיים היא תציין 1,950 שערי חובה בליגה הראשונה.

* אם בני יהודה תכבוש שלוש פעמים היא תעמוד על 750 שערי זכות בחוץ בליגה הראשונה.

נתונים: דריבליסט

גל כהן שחקן בני יהודה. טל לוי
בני יהודה מעולם לא ניצחה את הפועל עכו בחוץ. גל כהן/טל לוי

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בהפועל עכו יודעים שנגמרו התירוצים וכדי להבטיח מקום בליגה הם זקוקים לפחות לניצחון אחד. עכו הייתה רחוקה מלהרשים בשבועות האחרונים אבל לשמחתה הרבה מרחב הביטחון של חמש נקודות מהקו האדום נשמר בשבוע שעבר. כעת לוחצים בעכו להשיג את הניצחון המיוחל.

הצוות המקצועי כינס היום את השחקנים ויובל נעים אמר להם: "בואו נגמור עם זה כבר. אתם צריכים להראות לבני יהודה מהדקה הראשונה שאתם רוצים יותר את הנקודות". מסר ברוח דומה הועבר השבוע גם על ידי מנכ"ל העירייה, אוהד שגב, שאמר לשחקנים שהם צריכים לתת מעצמם יותר כדי להבטיח את המקום בליגה.

שוער המשנה שלומי איטח שהתעמת אתמול עם אלון חרזי התנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים על הדברים שאמר למנהל המקצועי והושב לאימונים. מעבר לכך קלמי סבן עדיין פצוע והשינוי המתוכנן היחיד תהיה חזרתו להרכב של ננאד מרינקוביץ' המאכזב, שיחליף את יובל שבתאי המוצהב.

בעכו כבר רוצים להתחיל בתוכניות לעונה הבאה והמגעים עם שחקנים עשויים להתחיל בשבוע הבא אם עכו תנצח. כבר עכשיו ברור שלא מעט שחקנים ישוחררו מהסגל המעובה. במקביל צפויים קברניטי העירייה לקבל החלטה לגבי זהות המאמן לעונה הבאה והאם יובל נעים ימשיך בתפקיד.

ננאד מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו לאחר שכבש לרשת בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
חוזר להרכב. מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בני יהודה:

הקבוצה פתחה את משחקי הפלייאוף התחתון עם שני ניצחונות רצופים ושש נקודות שנתנו מעט אוויר לנשימה בקרבות התחתית. במהלך השבוע דאג המאמן יוסי אבוקסיס להזכיר לשחקניו כי המשימה רחוקה מלהיות גמורה ושעוד נותרו חמישה משחקים סופר קריטיים שכל אחד מהם ישפיע על גורל המועדון. בקבוצה מייחסים חשיבות עצומה למשחק מחר, שכן ניצחון בעכו ישווה את הנקודות בין הקבוצות ובכך תיכנס גם עכו לקלחת הרותחת במרתף הטבלה. "הגורל שלנו נמצא כרגע בידיים שלנו", אמרו במועדון. "אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות לפני הקרבות הישירים נגד רמת השרון ומכבי פתח תקווה. נהיה חייבים להגיע למשחקים האלה עם יתרון נקודות על פניהם. מעבר לכך, אם ננצח מחר, נגרור את עכו לבלגן של התחתית", אמרו בשכונה.

למעט הפצועים שסיימו את העונה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס ורפי דהן, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אבוקסיס, שיפתח עם אותו הרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים, כאשר נס זמיר שוב הועדף על פני ליאם ווקר בקישור וג''ימס קין יפתח לצידו של אוהד קדוסי הלוהט בהתקפה.

שחקן בני יהודה, נס זמיר, מעל שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
פייבוריט להרכב. נס זמיר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אדי גוטליב

למרות שבחלקים מסוימים של העונה אדי גוטליב לא גילה יציבות, בלם הנבחרת הצעירה חזר לעצמו וכבר עכשיו ברור שלעכו יהיה קשה להשאיר אותו בסוף העונה. לגוטליב מחכה משימה קשה לעצור את אוהד קדוסי הנחוש וניצחון של עכו בשבת יכול להיות חתום לא מעט על שמו.

בני יהודה: אמיר עגייב

מאז שהגיע יוסי אבוקסיס לקבוצה בינואר, הפך עגייב לשחקן הרכב קבוע ופתח בכל המשחקים בליגה. עגייב הפך למלך השערים של הקבוצה עם שבעה כיבושים והשפיע רבות על מסע ההיחלצות של הזהובים מהמקום האחרון בטבלה. השער האחרון של הקשר הצעיר היה לפני חודשיים ומאז הוא השאיר את מלאכת ההבקעה בעיקר לאוהד קדוסי. בני יהודה זקוקה לשערים של עגייב ומשחק החוץ בעכו יהיה הזדמנות מצויינת לחזור לרשימת הכובשים.

אמיר עגייב, בני יהודה. ברני ארדוב
פורח. עגייב/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, איסמעיל ריאן, ננאד מרינקוביץ', גיא דיין, חמדי סליחי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, גל כהן, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר, אמיר עגייב, ג'יימס קין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully