וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא: "גם מנצ'סטר ומילאן עוברות תקופות חלשות"

10.4.2014 / 10:51

חן עזרא דיבר על המצב אליו נקלעה מכבי חיפה: "לא מתחבאים, עונה חלשה שלנו". רן אבוקרט נפגע בברכו באימון ופונה לבי"ח

one

בזמן שמכבי חיפה מקרטעת בפלייאוף העליון וספגה שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה מתכוננת למפגש החוץ מול האלופה מכבי תל אביב ביום ראשון, והקשר חן עזרא דיבר על התקופה הלא טובה בה נמצאת הקבוצה. "אנחנו עוברים תקופה קשה מאוד. יש גם תקופות כאלה בחיים, הגדולה היא לצאת מזה", אמר היום עזרא, "ברגע שהתוצאות לא היו טובות, הגיע חוסר ביטחון. אסור לנו להיכנע למצב. אנחנו לא מתחבאים ויודעים שזאת עונה חלשה שלנו. נבוא מול מכבי תל אביב להילחם על הכבוד של כולנו".

"אני באופן אישי לא מתכוון לוותר וכך גם החברים שלי", המשיך עזרא. "נשחק עד השנייה האחרונה כדי להצליח. גם מועדנים כמו מנצ'סטר ומילאן עוברים תקופות קשות".
על האירועים האחרונים שקרו לאחר המשחק נגד סכנין אמר: "טואטחה עדיין ילד והוא התעצבן, אבל לא שופטים אדם בכעסו. אני בטוח שהוא מצטער. לא נעים לצאת בליווי שוטרים מהאצטדיון".

במהלך אימון הקבוצה נפגע רן אבוקרט בברכו ופונה לבית החולים רמב"ם כדי לאבחן את הפציעה.

חן עזרא בראיון לקראת מכבי תל אביב מכבי חיפה. מכבי חיפה
"אני באופן אישי לא מתכוון לוותר וכך גם החברים שלי". עזרא/מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה: חיפה אמורה להודיע בקרוב לעידן ורד האם היא מאריכה את חוזהו בעונה נוספת. טאלב טואטחה טרם נפגש עם המועדון ועושה רושם שיעזוב לבלגיה. גם סארי פלאח עדיין רחוק מלחתום על החוזה החדש ובין הצדדים ישנם פערים.

בקבוצה ממשיכים לעסוק בעונשו של רובן ראיוס. "ההחלטה של בית הדין העליון מקוממת, אי אפשר להפחית עונשו של נאשם בתמורה לעבודות שירות ולאחר תחילתן להחמיר. נעשה לשחקן עוול חמור. כרגע אין אפשרות לתקן אותו. ראיוס יחזור למשחק מול הפועל תל אביב ונעשה את הכול כדי שהוא יוכל לחזור לכושר", כך אמרו אתמול (רביעי) בחיפה בעקבות החלטת בית הדין העליון לקבל את הערעור שהגיש תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ולהמיר את שני המשחקים על תנאי בשני משחקים בפועל.

ראיוס שיורחק לשעשה משחקים בסך הכול אמור ליטול חלק בארבעת המשחקים האחרונים של העונה. בחיפה הבהירו כי ההחלטה לא תפגע בסיכויים של השחקן להישאר בעונה הבאה. גורם בבתי הדין הסביר אתמול: "לא רצינו שההחלטה תוביל לתקדים מסוכן וכל שחקן שיפצע יידע מראש שהוא מסתכן בהרחקה לטווח קצר כתנאי לעבודות שירות. זה צריך להוות פיתרון רק במקרים קלים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"עבודות שירות צריכות להוות פיתרון רק במקרים קלים". רובן ראיוס/קובי אליהו

ראיוס עצמו, שיוכל כעת להשתחרר מעבודות השירות משום שהן לא יפחיתו את גזר הדין, החליט להיצמד לתכנית העבודה שלו בבית החולים ולסיים עד תום העונה את עבודות השירות שהוקצו לו. "ראיוס כבר גיבש תכניות עבודה עם ילדים, עשה הכול כדי שבית הדין יבין שהוא מתחרט, למרות שהוא טען כבר שלא התכוון לפצוע את דהן", אמרו בחיפה. ראיוס נראה אתמול מאוכזב מאוד מפסק הדין והעדיף שלא לדבר עם התקשורת. בעקבות ההחלטה להותיר את עונש משחק הרדיוס על כנו, בחיפה רוצים לקיים את משחק הבית הבא מול הפועל באר שבע בנתניה.

בחיפה העריכו אתמול כי לאחר חג הפסח יגבירו הילוך בנוגע להחתמת המאמן. יעקב שחר מחפש מועמד זר, אבל אם לא ימצא מאמן ראוי בתקציב מתאים הוא ימנה את רוני לוי לתפקיד. מיד לאחר מינוי המאמן, חיפה תתפנה להחתמת שחקנים. שחקני הקבוצה, שישובו היום לאימונים, התנדבו אתמול לחלק מוצרי מזון לקראת החג בשיתוף עמותת הרב גרוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully