וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מקימה קבוצת פיתוח בליגת הקיץ של פלורידה

הקבוצה, שתיקרא "מיאמי מידנייטס", תאתר כישרונות מקומיים ותפתח שחקנים עבור האלופה. רוזן: "תהיה אווירה משפחתית"

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה מקימה קבוצת פיתוח בליגת הקיץ של פלורידה. את הקבוצה יאמן שייקי רודריגז, חבר היכל התהילה של התאחדות הכדורסל של פלורידה. הקבוצה תיקרא "מיאמי מידנייטס". הקבוצה הוקמה על ידי חברת טריאנגל, בעליה של מכבי חיפה וכמו כן ספונסרית מועדון כדורסל סנטוס בלימה, פרו. הקבוצה תערוך את הופעת הבכורה בהתאחדות הכדורסל של פלורידה (FBA) בליגת הקיץ אשר מונה חמש קבוצות ב-11 במאי. הקבוצה תארח את משחקי הבית ב -David Posnack Jewish Community Center ב-דייווי (Davie), פלורידה.

"המטרה של 'מיאמי מידנייטס' היא למצוא כישרונות מקומיים בפלורידה וכמו כן לשמש כקבוצת פיתוח לקבוצות בישראל ובפרו", אמר יו"ר טריאנגל ובעלי מיאמי מידנייטס, ג'ף רוזן. "במשחקי הקבוצה תהיה אווירה משפחתית בשביל הקהל שיבוא לראות כישרונות מקומיים".

את הקבוצה יאמן אחד מהמאמנים המצליחים ביותר במיאמי, שייקי רודריגז, שזכה בחמישה תארים מחוזיים עם תיכון מיאמי ומחזיק במאזן של 161-685 ב-25 שנות קריירה כמאמן בליגת התיכונים והמכללות. רודריגז, שאימן גם במשך חמש עונות בליגת ה NCAAאת אוניברסיטת פלורידה, נכנס להיכל התהילה של התאחדות הכדורסל של פלורידה ב-2012.

"אני מצפה לעבוד עם הארגון הנהדר והמקצועי הזה", אמר רודריגז. "האהבה שלי לאימון כדורסל ממשיכה. תהיה לנו קבוצה מרגשת שתעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully