וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה וקאזאן בגמר

הרוסים מחקו את ההפרש מההפסד הקודם לכוכב האדום בדרך ל-67:84 ביתי. ולנסיה בגמר רביעי אחרי 53:79 משכנע על ניז'ני

מאמן קאנטו אנדראה טרינקיירי. ברני ארדוב
קאזאן הזיעה בדרך לגמר. טרינקיירי/ברני ארדוב

ולנסיה וקאזאן תתמודדנה בגמר היורוקאפ. כך נקבע הערב (רביעי) לאחר משחקי הגומלין של שתיהן בשלב חצי הגמר. יהיה זה מפגש רביעי רצוף בין קבוצה רוסית לספרדית במעמד הגמר. הגמר יוכרע לראשונה בשיטת בית-חוץ, כשולנסיה תארח את המשחק הראשון ב-1 במאי ואילו קאזאן תארח את הגומלין שבוע לאחר מכן. זכייה ביורוקאפ מעניקה כרטיס ישיר לשלב הבתים ביורוליג.

קאזאן הצליחה לגבור 67:84 על הכוכב האדום בלגרד ולמחוק את ההפסד 63:52 מהמשחק הקודם בארנה הלוהטת בבלגרד. הכוכב האדום היוותה יריב עיקש לקבוצה הרוסית, הפייבוריטית לזכייה בתואר, אך אחרי שני רבעים מאוזנים עלתה קאזאן ליתרון דו ספרתי שהעניק לה יתרון במאזן הכללי. הסרבים לא ויתרו, ובזכות שתי שלשות רצופות של יאקה בלאז'יץ' הסלובני צימקה ל-11 בלבד דקה לסיום. אך אז הגיע ניקוס זיסיס - גיבור הערב - ועם שלשה גדולה ושתי קליעות עונשין הקפיץ את ההפרש ל-16 וסגר עניין. הגארד היווני הוותיק, שמגיע למשחק הגמר עונה שנייה ברצף, סיים משחק נפלא עם 26 נקודות, 4 ריבאנדים ו-5 אסיסטים. אנדרו גאודלוק הוסיף 17 באחוזים רעים (7 מ-18 מהשדה) וקוסטאס קאימקוגלו תרם 12. בובאן מריאנוביץ' הענק סיים עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

ולנסיה לא התקשתה מול ניז'ני נובגורוד, שהדיחה את הפועל ירושלים ברבע הגמר, ואחרי 75:84 במשחק הראשון, השלימה את העבודה בקלילות, בדרך ל-53:79 משכנע ברוסיה. הניצחון של הספרדים לא הוטל בספק מהפתיחה, והם סיימו את הרבע הראשון ביתרון 14:22. במחצית השנייה הרוסים התפרקו לחלוטין וסיימו את עונת הבכורה שלהם במסגרת אירופית עם טעם מר, אך עם הרבה תקווה להמשך. בויאן דובלייביץ' הצטיין עם 13 נקודות. ולנסיה תגיע למשחק הגמר בפעם הרביעית ותנסה לזכות בו בפעם השלישית.

שחקן נבחרת מונטנגרו בויאן דובלייביץ'. AP
גמר רביעי לולנסיה. דובלייביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully