וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה מונה למאמן מארסיי, ליל מעדה מול באסטיה

הארגנטינאי (58) חוזר אל הקווים וינסה לשקם את מועדון הפאר שחווה עונה מאכזבת. רק 1:1 לקבוצתו של רנה ז'יראר

מרסלו ביילסה, מאמן אתלטיק בילבאו. אדריאן הרבשטיין
האיש שישקם את מארסיי? מרסלו ביילסה/אדריאן הרבשטיין

אחרי שנת שבתון אחת, מרסלו ביילסה יחזור לאמן בעונה הבאה, והוא יעשה זאת במארסיי. המאמן הארגנטינאי בן ה-58 נפרד מאתלטיק בילבאו בקיץ שעבר אחרי שנתיים שכללו גם עלייה לגמר הליגה האירופית, דחה לאחרונה הצעות מנבחרות מרוקו ופרו, והערב (שישי) הוא קיבל את המשרה החדשה, כשחתם על חוזה לשנתיים.

הקבוצה מדרום צרפת חווה עונה מאכזבת מאוד. אלי בופ היה המאמן שפתח את העונה, אך במהלכה פוטר ואת מקומו תפס המנהל הספורטיבי ז'וזה אניגו, שלא הצליח לשנות את התוצאות. מארסיי מדורגת רק במקום השישי בטבלה עם 53 נקודות מ-35 משחקים, הודחה משני הגביעים וגם הפסידה את כל משחקיה בשלב הבתים של ליגת האלופות. במארסיי רוצים לעשות רה-ארגון בעונה הבאה, ומשוכנעים שביילסה הוא האיש המתאים לכך.

המאמן המוערך נחשב לאגדה ברוסאריו והחל את דרכו כשחקן ואחר כך גם כמאמן בניואל'ס אולד בויס. הוא אימן את נבחרת ארגנטינה בין השנים 1998-2004, נותר בחוץ שלוש שנים ולאחר מכן חזר בגדול וזכה למעמד של אליל בצ'ילה, שם אימן את הנבחרת מ-2007 ועד 2011, לפני המעבר לבילבאו. פפ גווארדיולה כינה ב-2012 את חברו ביילסה "המאמן הטוב ביותר בעולם". במארסיי, שם לא אוהבים לראות את היריבה המושבעת פריס סן ז'רמן שולטת בליגה, יסתפקו בכך שיהיה הכי טוב בצרפת.

* במשחק שפתח את המחזור ה-36 בצרפת, סיימו ליל ובאסטיה ב-1:1. סלומון קאלו כבש לקבוצתו של רנה ז'יראר בדקה ה-32, אלא שווהבי חאזרי השווה בדקה ה-85. ליל הגדילה את הפער במקום השלישי המוביל לליגת האלופות לשמונה נקודות, אך המעידה שלה שימחה בעיקר את מונאקו, שהבטיחה סופית את המקום השני ותחזור לצ'מפיונס ליג אחרי עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully