וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מתאבק ה-WWE האגדי, אולטימייט וורייר

ימים ספורים אחרי שהוצג בהיכל התהילה, וורייר צעד לרכבו כשלפתע צנח ארצה ומת. היה מהמתאבקים המפורסמים בשנות ה-90

מתאבק ה-WWE האגדי, אולטימייט ווריור, מת אתמול (שלישי), שלושה ימים בלבד אחרי שהוצג כחבר בהיכל התהילה של הענף. הוא היה בן 54 והותיר אחריו אשה ושני ילדים. הוא נולד כג'יימס הלוויג, אבל ב-1993 שינה את שמו לווריור גם מבחינה חוקית.

ווריור החל את הקריירה בנובמבר 1985, הספיק להתאבק בארגון ה-WCCW עם האחים ואן אריק. הוא הצטרף ל-WWF (היום WWE) כעבור שנתיים, שם זכה מספר פעמים בתואר אלוף העולם ונחשב ל"פנים של החברה". במהלך השנים שם הוא ביסס את מעמדו כאחד מהכוכבים הגדולים בהיסטוריה של התעשייה. חובבי ה-WWE וודאי ייזכרו היטב את הניצחון שלו על האלק הוגאן ברסלמניה השישית ב-1990, שם זכה לראושנה באליפות העולם.

הוא פרש מה-WWE ב-1998 לאחר סכסוך עם הבעלים וינס מקמהאן .אחרי שנים בהן נטש את הזירה לטובת קריירה של קואצ'ר וגם הסתכסך עם הארגון, הוא חזר השנה לחיק ה-WWE. ב-5 באפריל הא הוכנס להיכל התהילה ויום לאחר מכן הופיע ברסלמניה 30. אתמול בשעות אחר הצהריים הוא צעד לרכבו ביחד עם אשתו דיינה ולפתע קרס. הוא הובהל לבית החולים, שם נקבע מותו.

לינדה מקמהן, אישתו של הבוס וינס מקמהן, הציגה אותו בטקס התהילה בשבת: ?הוא אייקון אמיתי בעסק הזה, הוא אגדה?. וורייר עצמו אמר באירוע: ?האולטימייט וורייר הוא אגדה כבר היום, והוא ימשיך לרוץ לתוך הלבבות והמוחות של אוהדים בדורות הבאים?.

ואז, ביום שני האחרון, הוא שוב הוצג, הפעם בתוכנית WWE RAW, וקיבל את הזכות לנאום. הוא אמר: ?הלב של כל אדם פועם בפעם האחרונה. הריאות נושמות את הנשימה האחרונה. ואם מה שהאדם הזה עשה בחייו גורם לדם לעבור חזק יותר בתוך הגוף של אנשים אחרים, גורם להם לדמם עמוק יותר, זה משהו גדול יותר מהחיים. ואז המהות שלו, הקיום, הרוח והוא יהיה אל-מוות. על ידי מספרי הסיפורים, על ידי הנאמנות, על ידי כל אלה שמכבדים אותו וכולם יגרמו לו לחיות לנצח. אתם (הצביע על הקהל) עשיתם את האגדה שהיא האולטימייט וורייר. הרוח של האולטימייט וורייר תחיה לנצח?.


קרבות ה-WWE משודרים בספורט2

ההופעה האחרונה של ווריור, השבוע

בהודעה הרשמית של ה-WWE נכתב: "אנחנו אסירי תודה על כך שרק לפני כמה ימים ווריור קיבל את ההזדמנות שמגיעה לו להיות מוצג בהיכל התהילה. אנחנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו, חבריו והאוהדים".

החברים למקצוע ספדו בטוויטר:

וינס מקמהן: ?כולנו מאוד עצובים על מותו של וורייר. הלב שלנו עם אישתו דיינה ועם שתי הבנות שלו?.

דה רוק: ?אבידות תמיד מזכירות לנו לחיות ולאהוב הכי חזק שאפשר. תפילות וכוח למשפחה. RIP?.

באטיסטה: ?אחרי כל השנים האלה סוף סוף הצלחתי להגיד לו שכשאני מנענע את החבלים זו הומאז? בשבילו. מרגיש מבורך שחוויתי את הרגע הזה?.

סטפני מקמהן: ?הכוח שלך נערץ והדמות שלך נערצת. לעולם לא יהיה אף אחד כמוך. הרוח שלך חיה בתוך המשפחה?.

JBL: ?עצוב מאוד לשמוע על מותו של אולטימט וורייר. נוח בשלום, אגדה ענקית?

קווין נאש: "הייתי כל כך שמח לפגוש את וורייר ולחבק אותו מאחורי הקלעים ברסמלניה. ליבי עם המשפחה שלו".

כריס ג?ריקו: ?פשוט הרוס לשמוע על מותו של אולטימט וורייר. הוא היה גיבור ילדות שלי והקרב שלו מול האלק הוגאן ברסלמניה 6 עדיין נחשב לאחד הטובים בהיסטוריה?

רנדי אורטון: ?המחשבות והתפילות יוצאות למשפחתו של אולטימט וורייר. זה שובר לי את הלב אחרי שראיתי כמה גאות היו הבנות שלו באבא שלהן. הישארו חזקות?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המתאבק אולטימייט ווריור, wwe. האתר הרשמי של ה-WWE, אתר רשמי
המתאבק אולטימייט ווריור, wwe/אתר רשמי, האתר הרשמי של ה-WWE
מתאבק ה-WWE,  אולטימייט ווריור. AP
ווריור בהצגה שלו בהיכל התהילה בתחילת השבוע/AP

הקרב המפורסם נגד האלק הוגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully