וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הסביר את החגיגה: "ריאל בחצי? נוכל להתמודד"

מאמן צ'לסי החמיא לשחקניו ("ניצחון של אומץ") וליריבה ("פ.ס.ז' עוד תזכה באלופות") ומוכן לפגוש את האקסית. על ריצת החגיגה: "רק נתתי הוראות טקטיות". בלאן: "החיסרון של זלאטן היה משמעותי"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי חוגג עם שחקניו. רויטרס
לא מודח ברבע הגמר, אף פעם. ז'וזה מוריניו חוגג עם שחקניו/רויטרס

ז'וזה מוריניו לא מודח ברבע הגמר, אין מה לעשות. בפעם התשיעית בקריירה והשמינית בליגת האלופות, המאמן הפורטוגלי שרד את שלב שמונה האחרונות, כשצ'לסי שלו ניצחה הערב (שלישי) 0:2 את פריס סן ז'רמן בסטמפורד ברידג' ועלתה לחצי הגמר בזכות שער החוץ שכבשה בהפסד 3:1 בצרפת בשבוע שעבר. המחליפים אנדרה שורלה (32) ודמבה בה (87) היו חתומים על השערים ששלחו את אלופת אירופה מ-2012 לשלב הבא, כשמוריניו הזכיר נשכחות ורץ לחגוג עם שחקניו את השער השני. מנגד, פ.ס.ז' יכולה להיות מאוכזבת שלא הצליחה להגיע לחצי גמר ראשון מאז 1995, כשהיא התקשתה מאוד ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע.

בתום דרמה גדולה: צ'לסי ניצחה 0:2 את פ.ס.ז' ועלתה לחצי הגמר

במקביל: ריאל מדריד הפסידה 2:0 בדורטמונד, אך עלתה גם היא

דמבה בה שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
כובש רק בבית. דמבה בה/GettyImages

המספרים

* זהו חצי גמר שביעי של צ'לסי ב-11 עונות - אף קבוצה לא הגיעה יותר פעמים לשלב זה בתקופה הזו.

* מוריניו, כאמור, עבר בפעם התשיעית בקריירת האימון שלו את שלב רבע הגמר, בו מעולם לא מעד. שמונה פעמים הוא עבר באלופות ועוד פעם אחת בגביע אופ"א עם פורטו.

* זהו חצי גמר חמישי רצוף של מוריניו בליגת האלופות. עכשיו הוא מפנטז על זכייה עם קבוצה שלישית.

* פטר צ'ך לא ספג במשחק בית בכל המסגרות מאז ה-19 בינואר, בניצחון 1:3 על מנצ'סטר יונייטד - רצף של תשעה משחקים ו-822 דקות.

* פרנק למפארד רשם את ההופעה ה-50 שלו בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות.

* אנדרה שורלה כבש את שערו הראשון במדי צ'לסי בליגת האלופות.

* דמבה בה כבש את שערו השלישי בליגת האלופות - כולם במשחקי בית.

* פריס סן ז'רמן נעצרה אחרי שיא מועדון של 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

* עבור אדינסון קבאני ואסקיאל לאבצי הייתה זו טראומה שנייה מול צ'לסי, שכן ב-2012 הם ניצחו 1:3 את האנגלים עם נאפולי, אך הפסידו 4:1 לאחר הארכה בגומלין שמינית הגמר והודחו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי עם לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
משוכנע שפ.ס.ז' בדרך הנכונה. ז'וזה מוריניו עם לורן בלאן/רויטרס

התגובות

ז'וזה מוריניו החמיא לשחקניו: "זה היה ניצחון של אומץ, נתנו הכול על המגרש. המחצית השנייה הייתה מאוד חיובית, אבל אז היינו פחות מסוכנים. הם הגנו טוב ושלחתי עוד חלוצים כדי שיהיה לנו יתרון במאבק על הכדור השני. סיכנו הכול. ידעתי שפ.ס.ז' מסוכנת מאוד במתפרצות, אבל הם היו עייפים. קבאני כבר היה מותש".

מוריניו אמר ש"רביעיית ההגנה שלי, כמו תמיד, הייתה מבריקה, אבל שחקני הקישור עבדו כמו חיות, דויד לואיז היה מפלצת". כשנשאל על ריצת האמוק שלו בסיום לדגל הקרן אחרי השער, אמר ש"לא רצתי לחגוג, אלא לתת הוראות לשחקנים".

על פ.ס.ז' אמר: "הם הולכים בכיוון הנכון, כמו צ'לסי שלי ב-2004-5. הם מנצחים בבית, שולטים בליגה הצרפתית ולאט לאט יתקדמו גם באירופה. אתם תראו. הם בוחרים את השחקנים הנכונים, אני מכיר טוב את לורן בלאן והראש שלו במקום. הם יכולים לזכות בעתיד בליגת האלופות. בחרתי לחזור לאנגליה כי זה המקום שמתאים לי ופה רציתי להיות, אבל אני מכבד מאוד את הפרויקט של פ.ס.ז'".

כשנשאל אם ירצה לקבל בחצי הגמר (ההגרלה ביום שישי ב-13:00) את האקסית ריאל מדריד, השיב מוריניו: "אם ריאל תבוא, זה בסדר, אנחנו יכולים להתמודד. אמרתי לשחקנים שלי ליהנות. בעונה שעברה הם היו בפיגור 25 נקודות בליגה ונאבקו רק על הליגה האירופית. גם הצעירים וגם הוותיקים יכולים לסיים יפה".

דמבה בה, שלא ממש נספר העונה על ידי מוריניו, חגג בגדול בסיום אחרי שכבש מול הקבוצה אותה הוא אוהד: "אושר עילאי, אני שמח ששחררתי את הקבוצה שלי. קיבלתי כמה הזדמנויות קטנות העונה ולקחתי אותן. אני שמח עבור הקבוצה שלי. זו הפעם הראשונה שרציתי שפ.ס.ז' תפסיד. קשה לראות אותם מפסידים".

הקפטן ג'ון טרי: "ז'וזה מוריניו הוא מאמן מצליח, הוא זכה במפעל הזה לפני כן וכך גם צ'לסי. זה גורם לך תמיד להאמין ולהילחם. אנחנו חיים בשביל לילות כאלה, הראנו אופי גדול, נלחמנו וזה השתלם".

שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
טירוף בסטמפורד ברידג'. שחקני צ'לסי חוגגים/GettyImages

מאמן פריס סן ז'רמן, לורן בלאן: "ניסינו לשחק את המשחק שלנו. זה היה משחק מאוד פיזי, ובפיזיות צ'לסי יותר חזקה מאיתנו. חשבנו שהחיסרון של איברהימוביץ' יכול להיות משמעותי, ובסופו של דבר כך אכן היה. שיחקנו בלי סבלנות ונכשלנו. לדעתי הפסדנו את המשחק בחמש הדקות האחרונות. בסיכום שני המשחקים, אני חושב שלשתי הקבוצות הגיע לעבור שלב בצורה שווה. מה השתנה מבחינתנו? כלום. אנחנו צריכים להמשיך להתפתח ולעבוד קשה".

בלס מטוידי המאוכזב אמר בסיום: "הרגשנו טוב, זה היה שלנו, אבל לא ניצלנו את מצבי ההבקעה אליהם הגענו. לצערנו, משחקים גדולים כאלה מוכרעים על הפרטים הקטנים. נפלנו מול קבוצה גדולה".

נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, סיכם: "אני מאוד מאוכזב. אני כאה שניצחנו במשחק הראשון, גם אם לא העפלנו. חסר לנו הניסיון, בטח מול צ'לסי שכבר זכתה בליגת האלופות. לא הצלחנו לעלות לחצי הגמר, אבל צברנו ניסיון והיינו קרובים. אני לא חושב שהגיע לנו להיות מודחים, אבל זה הכדורגל".

אלכס שחקן פריס סן ז'רמן מאוכזב. GettyImages
כמה קרוב. אלכס מאוכזב/GettyImages
וויליאן שחקן צ'לסי (משמאל) מנחם את טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
נחמה נוסח ברזיל. וויליאן עם טיאגו סילבה/GettyImages
דמבה בה שחקן צ'לסי מחבק את יוהאן קבאיי שחקן פריס סן ז'רמן. AP
נחמה נוסח ניוקאסל. דמבה בה עם יוהאן קבאיי, איתו שיחק בניוקאסל/AP
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מאוכזב. AP
לא מילא את החלל שהותיר זלאטן. אדינסון קבאני מאוכזב/AP
ג'ון טרי (מימין), פרנק למפארד שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
חולמים על עוד זכייה באלופות. ג'ון טרי עם פרנק למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully