וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני משוכנע שנגיע לחצי הגמר"

מאמן באיירן מינכן שידר ביטחון לקראת הגומלין בצ'מפיונס מול מנ' יונייטד (ד', 21:45). ויין רוני יפתח, דאנטה חוזר מהשעייה

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מול דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
צפוי לחזור בדיוק בזמן. רוני/רויטרס

לא הרבה פרשנים נתנו סיכוי למנצ'סטר יונייטד במפגש שלה מול באיירן מינכן באולד טראפורד אבל השדים האדומים הצליחו להתעלות ולסיים ב-1:1 את המשחק הביתי שלהם מול אלופת אירופה וביום רביעי (21:45, ספורט 5+) הם ינסו לעשות את הבלתי יאומן ולהדיח את הגרמנים עם ניצחון באליאנץ ארינה. פפ גווארדיולה, מאמנה של באיירן מינכן, ניצל את העובדה שקבוצתו כבר הבטיחה את הזכייה באליפות ועלה למשחק הליגה האחרון מול אוגסבורג בהרכב של מחליפים, מה שעלה לקבוצתו בהפסד של 1:0 וקטע לה רצף של 53 משחקים ללא הפסד בבונדסליגה.

בסטיאן שווינשטייגר, הקשר של באיירן שכבש את שער השוויון באולד טראפורד אך ספג אדום באותו משחק יחמיץ את משחק הגומלין כמו גם חאבי מרטינס המושעה וטיאגו אלקנטרה הפצוע. מי שצפוי לחזור להרכב של גווארדיולה הוא דאנטה, הבלם שהרצה עונש השעיה במפגש הקודם.

במנצ'סטר יונייטד מקווים שוויין רוני, החלוץ הפצוע שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול ניוקאסל בשל פציעה, יחזור להרכב ברביעי. מי שימשיך להיעדר בוודאות הוא רובין ואן פרסי הפצוע. אם ריאן גיגס יקבל דקות ממויס במשחק הזה הוא ירשום את הופעתו ה-142 בליגת האלופות וישווה בכך את שיאו של ראול, חלוצה האגדי של ריאל מדריד לשעבר.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. AP
סובל מהרכב חסר אבל משדר ביטחון. גווארדיולה/AP

דייויד מויס, מאמן מנצ'סטר יונייטד יודע שקבוצתו תהיה חייבת להשתפר כדי להשיג תוצאה טובה מול באיירן: "אני מצפה מהקבוצה שלי לשחק טוב יותר ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. כדי לעבור את באיירן אנחנו נהיה חייבים לשחק טוב יותר".

מויס מאמן שקבוצתו יכולה לעבור למרות היריבה הקשה: "הפוקוס שלי הוא להגיע לחצי הגמר. השחקנים מוכנים ומרוכזים. הם מבינים את גודל המשימה".

פפ גווארדיולה, מאמנה של באיירן מינכן שידר ביטחון לקראת ההתמודדות הזו ואמר: "אני משוכנע שנגיע לחצי הגמר. אנחנו הקבוצה הביתית וזה אספקט חשוב מאוד".

המאמן התייחס למכת הפצועים והחיסורים של הקבוצה שכוללת את בסטיאן שווינשטייגר וחאבי מרטינס המושעים ואת טיאגו הפצוע, ואמר: "יש לנו רק 14 שחקנים זמינים למשחק הזה. אנחנו חסרים הרבה שחקנים וברור שזה לא אידיאלי לקבוצה. בסטיאן הוא מנהיג ושחקן מאוד חשוב אצלנו".

פיליפ להאם, קפטן הבווארים, התייחס לעובדה שבאיירן לא ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות: "אנחנו צריכים לשלוט על העצבים שלנו ולהגיע למשחק הזה כדי לנצח אותו כמו שעשינו העונה כל כך הרבה פעמים. אנחנו נגיע למשחק מחר עם גישה חיובים וברור שאנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ראפיניה, ג'רום בואטנג, דאנטה, דויד אלאבה, פיליפ לאהם, מריו גצה, אריאן רובן, טוני קרוס פרנק ריברי, תומאס מולר.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, פיל ג'ונס, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פרטיס אברה, דארן פלטשר, מייקל קאריק, אנטוניו ולנסיה, שינג'י קגאווה, ויין רוני, דני וולבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully