וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סמך צילומי הטלוויזיה: דסטרו הושעה משלושה משחקים

חלוץ רומא נתפס כשהוא שולח אגרוף לאסטורי מקליארי. דסטרו מושעה מעוד משחק בגלל צהובים ויחזור למפגש מול יובנטוס

שחקן רומא, מתיאה דסטרו. Marco Vasini, AP
יחזור בדיוק למפגש מול יובנטוס. דסטרו/AP, Marco Vasini

דווקא אחרי שנתן אולי את משחקו הטוב ביותר העונה במדי רומא עם שלושער גדול נגד קליארי, מתיאה דסטרו הורחק היום (שלישי) משלושה משחקים בפועל. מלך השערים של הג'אלורוסי נענש על ידי ההתאחדות האיטלקית על כך שנתן אגרוף לבלם קליארי דוידה אסטורי במהלך המשחק שבו הוא כבש שלושער והוליך את קבוצתו לניצחון 1:3.

דוידה מאסה, מי ששפט באותו משחק, פספס את האקט האלים של דסטרו ורק הזהיר את אסטורי אבל מצלמות הטלוויזיה קלטו את דסטרו נותן מכה לאסטורי ואחרי בחינה מחודשת של הראיות המצולמות הוחלט להעניש את השחקן בחומרה.

דסטרו, שנותן עונה נהדרת וכבש כבר 13 שערים עבור קבוצתו, יפספס את ארבעת משחקיה הבאים של רומא משום שבאותו משחק הוא ספג כרטיס צהוב שמקנה לו הרחקה ממשחק אחד בנוסף לעונש שספג מההתאחדות. דסטרו ייעדר בשל כך מהמשחקים מול אטאלנטה, פיורנטינה, מילאן וקטאניה אך יחזור בדיוק למשחק מול יובנטוס המוליכה והאלופה, משחק שייערך מחזור אחד לסיום העונה.

בנוסף, האירוע הזה עלול להשאיר את דסטרו מחוץ לסגל נבחרת איטליה למונדיאל, שכן המאמן הלאומי צ'זארה פראנדלי מציג עמדה מאוד נוקשה באשר לעבירות על הקוד האתי, כשפגיעה בלתי ספורטיבית היא אחת מהן. חלוץ רומא נחשב למועמד בכיר להיכלל בסגל לברזיל, כשאיתו נלחמים על המקומות האחרונים בהתקפה גם צ'ירו אימובילה, לוקה טוני, אלברטו ג'ילארדינו ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully