וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "אם נכבוש ראשונים, יהיה משחק שונה לגמרי"

מאמן ברצלונה יודע מה הוא צריך בגומלין רבע גמר האלופות מול אתלטיקו מדריד (ד', 21:45). אדריאן יחליף את דייגו קוסטה?

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שנפצע. Clive Rose, GettyImages
לא צפוי לפתוח בגומלין. דייגו קוסטה/GettyImages, Clive Rose

אתלטיקו מדריד וברצלונה נאבקות העונה ראש בראש על האליפות בספרד וביום רביעי (21:45, ספורט 5 ו-HD) השתיים תפגשנה במשחק הגומלין של רבע גמר הצ'מפיונס כאשר הקולצ'ונרוס חוזרים לקלדרון עם ה-1:1 המצוין שהשיגו במפגש הקודם בקאמפ נואו. סימן השאלה הגדול סביב המשחק הזה הוא שיתופו של דייגו קוסטה. מלך שערי אתלטיקו מדריד נפצע במפגש הקודם בין השתיים, לא שיחק במשחק הליגה של הקבוצה בשבת מול ויאריאל ונמצא בספק גדול גם להתמודדות מחר. דייגו הברזילאי, שהחליף את קוסטה במפגש הקודם וגם כבש שער נהדר לקולצ'ונרוס באותו משחק, לא צפוי לפתוח ומי שעשוי להחליף את קוסטה בחוד האורחים הוא דווקא אדריאן. אתלטיקו תנסה להעפיל לחצי גמר האלופות לראשונה מאז 1974 והיא יודעת שגם תיקו מאופס יספיק לה כדי לעשות זאת.

בצד השני, ברצלונה מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון הליגה מול בטיס וגם היא איבדה שחקן חשוב במפגש הקודם בין השתיים אחרי שג'רארד פיקה הבלם המוביל שלה נפצע וייעדר כחודש. מארק ברטרה יפתח במקומו של פיקה במרכז ההגנה לצידו של חאבייר מאסצ'ראנו כאשר חוסה פינטו יעמוד בשער במקומו של ויקטור ואלדס. ניימאר, הכוכב הברזילאי שכבש את השוויון במפגש הקודם יחזור להרכב וצפוי לפתוח בהתקפה לצידם של מסי ואינייסטה כשחוליית הקישור תורכב מצ'אבי, סרחיו בוסקטס וססק פברגאס.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא יסכן את קוסטה. סימאונה/רויטרס

דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד התייחס לסוגיית שיתופו של דייגו קוסטה ואמר: "נצטרך לבדוק את הכשירות של דייגו קוסטה בהמשך, אבל אם הוא לא ישחק, אדריאן ישחק במקומו. אם אדריאן אכן יפתח אני בטוח שהוא ייתן משחק מצוין בשבילנו. נצטרך לעשות רוטציות עם השחקנים במשחקים הקרובים כדי לשמור אותם טריים. אנחנו עושים עבודה מצוינת עד עכשיו שמאפשרת לנו להיות תחרותיים בשלב הזה של העונה".

גבי, קפטן אתלטיקו מדריד אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להנות מהרגע, להראות תשוקה כמו תמיד ולהקדיש אותה לאוהדים שלנו. זה הרגע הכי טוב בחיים שלנו. גרמנו לאנשים להאמין בנו ואני חושב שאנחנו הולכים לראות את הגרסה הכי חזקה של אתלטיקו מעכשיו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. רויטרס
בונה על ההמשכיות של מסי. חרארדו מרטינו/רויטרס

חרארדו מרטינו אמר במסיבת העיתונאים הרשמית של ברצלונה: "אנחנו חייבים להבקיע את השער הראשון. אנחנו צריכים להיות הפעם טובים יותר מאתלטיקו ולנצח את המשחק זה. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה טוב מאוד, אבל יש בינינו הבדלים גדולים בסגנון ובגישה. אם נכבוש ראשונים, יהיה משחק אחר לגמרי".

על ליאונל מסי אמר המאמן: "התרגלנו לזה שהוא כובש בכל משחק, כאילו אין ממול יריבה. אנחנו צריכים אותו כדי שיכריע, אבל יש לנו עוד הרבה שחקני הכרעה. בחודשים האחרונים הוא זוכה להמשכיות שלא הייתה לו בחלקה הראשון של העונה. אם הוא טוב, הסיכויים שלנו גדלים".

הרכבים משוערים

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, גבי, קוקה, טיאגו, ארדה טוראן, דויד וייה, אדריאן.

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, מארק ברטרה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, ניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully