וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 1:5 את סנדרלנד

התרנגולים חזרו מפיגור ועלו למקום השישי בטבלה. קיין הצעיר חגג שער בכורה, צמד לאדבאיור, שער ושני בישולים לאריקסן

שחקני טוטנהאם חוגגים, משמאל כריסטיאן אריקסן. Ian Walton, GettyImages
קונצרט במחצית השנייה. כריסטיאן אריקסן, משמאל, עם החברים/GettyImages, Ian Walton

בצל הדיווחים על הפרידה הצפויה מהמאמן טים שרווד, טוטנהאם השיגה הערב (שני) ניצחון ביתי משכנע 1:5 על נועלת הטבלה סנדרלנד. התרנגולים, שהפסידו שלושה מארבעת משחקי הליגה הקודמים שלהם, עקפו את מנצ'סטר יונייטד בזכות החמישייה המרשימה וחזרו למקום השישי עם 59 נקודות, בעוד הקבוצה המסכנה של גוסטבו פוייט נותרה במקום האחרון עם 25 נקודות בלבד ומרחק שבע נקודות מחוף מבטחים (אך עם שני משחקים חסרים).

שרווד, שקיבל בחזרה את ולאד קיריקש ופאוליניו אחרי פציעות ארוכות, הפתיע עם הצבתו בהרכב (לראשונה בליגה) של הארי קיין הצעיר לצד עמנואל אדבאיור, אך המהלך הזה עבד היטב. דווקא סנדרלנד מצאה ראשונה את הרשת בווייט הארט ליין, אחרי טעות קשה בהגנה שסידרה בדקה ה-17 ללי קאטרמול שער בכורה במדי סנדרלנד אחרי 96 משחקי ליגה. טוטנהאם לחצה ואכן השיגה את השוויון די מהר, בדקה ה-28, לאחר שכריסטיאן אריקסן העביר כדור רוחב ואדבאיור זרק את הגוף כדי לדחוק פנימה.

סנדרלנד החזיקה מעמד, אבל רק עד לדקה ה-59. אז שוב אריקסן העביר כדור רוחב שחתך את ההגנה והפעם קיין היה שם כדי להבקיע מקרוב את שערו הראשון בקריירה בפרמיירליג. מכאן זה כבר הפך לתבוסה. אריקסן הנהדר היה האיש שסתם את הגולל על סיכויי האורחים לחזור למשחק, כשבעט בשמאל אל הרשת בדקה ה-78. אדבאיור שהיה בנבדל כבש מול שער ריק בדקה ה-86, השלים צמד רביעי העונה והעלה את מאזנו בליגה ל-10 שערים, ובתוספת הזמן נעץ המחליף גילפי סיגורדסון את המסמר האחרון אחרי ערבוביה ברחבה.

* שגרירים: אלמוג כהן השלים 90 דקות בהרכב אינגולשטאט, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול גרויתר פירת המדורגת שנייה. אינגולשטאט עם 36 נקודות במקום ה-13, מרחק שמונה נקודות מהקו האדום.

הארי קיין שחקן טוטנהאם נופל ברחבה לפני שחקני סנדרלנד. Ian Walton, GettyImages
שער בכורה בליגה. הארי קיין/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully