וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את ליבורנו

האלופה נהנתה מצמד מהיר של פרננדו יורנטה (32, 35) והגדילה את הפער בפסגה ל-8 נקודות. מילאן ניצחה 1:2 בגנואה

פרננדו יורנטה יובנטוס חוגג שער. Valerio Pennicino, GettyImages
שער אחד נהדר, שער שני עם עזרה. יורנטה ויובה עם שלוש נקודות יקרות/GettyImages, Valerio Pennicino

שני משחקים חתמו הערב (שני) את המחזור ה-32 בליגה האיטלקית. בראשון מביניהם, האלופה יובנטוס עשתה עוד צעד בדרך להגנה על התואר שלה, עם ניצחון 0:2 ביתי על ליבורנו החלשה. לאחר מכן, מילאן השיגה ניצחון שלישי ברציפות - 1:2 בחוץ על גנואה.

יובנטוס - ליבורנו 0:2

יובה מרגישה את רומא נושפת בעורפה, אבל אחרי שהקבוצה מהבירה כבר צימקה את הפער לחמש נקודות בלבד, הגברת הזקנה ידעה להסתדר עם הלחץ ושוב ליצור לעצמה יתרון מרגיע ומבטיח בצמרת, שמונה נקודות, שישה מחזורים לסיום העונה. בין שני משחקי רבע גמר הליגה האירופית מול ליון (בראשון יובנטוס ניצחה 0:1 בחוץ, הגומלין בחמישי) ושבוע אחרי ההפסד בנאפולי, הקבוצה של אנטוניו קונטה נהנתה מצמד שערים מהיר של פרננדו יורנטה. בדקה ה-32 החלוץ הספרדי הסתובב נהדר בתוך הרחבה ומצא את החיבורים של פרנצ'סקו בארדי. שלוש דקות מאוחר יותר, בארדי כבר עזר הרבה יותר ושמט את הנגיחה החלשה של יורנטה מהידיים שלו ואל תוך השער. ליבורנו, שהפסידה משחק חוץ רביעי ברציפות, מוסיפה להיות שתי נקודות מתחת לקו האדום.

שחקני מילאן חוגגים על עאדל טעראבט (למעלה). Claudio Villa, GettyImages
אוהב לשחק במראסי. עאדל טעראבט/GettyImages, Claudio Villa

גנואה - מילאן 2:1

גם ללא מריו באלוטלי החולה (נכנס כמחליף בדקה ה-74), הרוסונרי השיגו ניצחון שלישי ברציפות וצימקו את הפער מאינטר ופארמה במאבק על אירופה לחמש נקודות. קלרנס סיידורף פתח עם ג'אמפאולו פאציני בחוד ומאחוריו קאקה, עאדל טעראבט וקייסוקה הונדה. שני השחקנים שהצטרפו בינואר גם כבשו. טעראבט עשה זאת בדקה ה-20, עם דהירה נפלאה על פני 30 מטרים ובעיטה מקצה הרחבה לרשת של מתיאה פרין. שער ליגה שלישי העונה למושאל מק.פ.ר, שגם את שערו הקודם כבש במראסי (מול סמפדוריה). בדקה ה-56 מסר טעראבט להונדה, שעבר שחקן אחד והקפיץ מעל השוער שיצא לעברו עד אל מחוץ לרחבה. שער בכורה של היפני במדי מילאן. גנואה צימקה עם שער מוזר של מרקו מוטה שירה למשקוף ומשם הכדור ניתז לרגלו של כריסטיאן אביאטי ופנימה בדקה ה-73, אך נותרה ללא ניצחון על הרוסונרי מאז מאי 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייסוקה הונדה שחקן מילאן לפני ג'וזפה סקולי שחקן גנואה. Tano Pecoraro, AP
שער בכורה במדי מילאן. קייסוקה הונדה/AP, Tano Pecoraro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully