וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "ליגת האלופות - השאיפה האמיתית של פ.ס.ז'"

אלופת צרפת מגיעה עם יתרון 1:3 לגומלין רבע גמר האלופות מול צ'לסי (ג', 21:45, 5+): "תראו כמה זמן לקח להם לזכות"

שחקני צ'לסי באימון. AP
כל הלחץ עליהם. צ'לסי/AP

על פי אזור הסטטיסטיקה של ESPN, השער של חאבייר פסטורה בשניות הסיום של תוספת הזמן במפגש הראשון בין פריס סן ז'רמן לצ'לסי בשבוע שעבר, הקפיץ את סיכויי העלייה של הצרפתים לחצי גמר ליגת האלופות הראשון שלהם מאז 1995, מ-64 אחוז ל-82 אחוז. עד כדי כך גדול ההבדל בין ניצחון ביתי 1:2 במשחק הראשון מבין שניים לניצחון ביתי 1:3, כפי שהשיגה הקבוצה של לורן בלאן על זו של ז'וזה מוריניו בעיר האורות.

כעת, צ'לסי מחפשת את המהפך הגדול ותנסה להיעזר מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5+) בסטמפורד ברידג' הביתי עד מאוד שלה. הבלוז יודעים שהם קודם כל חייבים לא לספוג, משימה שהפכה לקצת יותר קלה עבורם לאור פציעתו של זלאטן איבריהמוביץ' במשחק הקודם. מעבר לכך, צ'לסי תצטרך לכבוש פעמיים וזה כבר עלול להיות מסובך יותר.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מול גארי קייהיל שחקן צ'לסי. AP
המון אחריות עליו בהיעדרו של זלאטן. קבאני/AP

צ'לסי כבשה יותר משער אחד רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים באלופות. זה קרה בשמינית הגמר מול גלאטסראיי, שם היא ניצחה בדיוק בתוצאה הרצויה למחר, 0:2. פ.ס.ז' לעומת זאת, מגיעה בכושר מצוין. היא ניצחה ב-11 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, לא הפסידה מאז ה-22 בינואר וספגה שני שערים במשחק בליגת האלופות רק פעם אחת העונה, במשחק חסר חשיבות מול בנפיקה (2:1 בפורטוגל). המארחים יחסרו את ראמירס המושעה.

ב'לה פריסיאן' חשפו את הבונוסים הגדולים שמצפים לשחקני פריס סן ז'רמן אם יעפילו לחצי הגמר: על פי דיווח, מקום בשלב הבא יהיה שווה 450 אלף יורו לכל שחקן. זכיה בליגת האלופות, אגב, תכניס לשחקניו של לורן בלאן מיליון יורו כל אחד - ככל הנראה הבונוס הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
אם מישהו מסוגל לעשות את זה. זה כנראה הוא. מוריניו/AP

לורן בלאן אמר במסיבת העיתונאים הרשמית של פריס סן ז'רמן: "זכייה בליגת האלופות זו אחת המטרות של המועדון. ההצלחה בצרפת צפויה לאור ההשקעה הגדולה, אבל אירופה זו השאיפה האמיתית של פ.ס.ז'. זה לא אומר שההצלחה בליגת האלופות תהיה מיידית. תראו כמה זמן לקח לצ'לסי לזכות בתואר הזה. הסגנון שלנו הוא התקפי ואנחנו תמיד שולטים במשחקים באמצעות החזקה בכדור. אנחנו צריכים להיות דומיננטיים גם בבית וגם בחוץ. הראינו שאנו יודעים להילחם. לא נגיע כדי לסבול או לתת לצ'לסי להכתיב את הקצב. אנחנו באים כדי לשחק גדורגל. צ'לסי משאירה מרווחים בצדדים ויש לנו את השחקנים שיכולים לנצל זאת".

הקשר בלס מטוידי התייחס להיעדרו של זלאטן והזכיר: "זלאטן הוא הכובש ומבשל השערים המוביל שלנו. הוא שחקן משמעותי, אבל יש לנו מחליפים ברמה עולמית. יש לנו איכות, שחקנים מהטופ. בהחלט יש לנו מספיק כישרון בקבוצה כדי להגיע לחצי הגמר. זה יכול להיות מדהים אם נעשה את זה, הרבה זמן פ.ס.ז' לא הגיעה לשלב כזה".

הרכבים משוערים

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, ססאר אספיליקואטה, דויד לואיז, פרנק למפארד, וויליאן, אוסקר, אדן הזאר, סמואל אטו (פרננדו טורס).

פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, טיאגו סילבה, אלכס, מקסוול, בלס מטוידי, טיאגו מוטה, מרקו וראטי, לוקאס מורה, אסקיאל לאבצי, אדינסון קבאני.

צפו: מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת למדים החדשים של צ'לסי, לקראת העונה הבאה. טורס, הזאר, צ'ך, קייהיל ואוסקר מתלכלכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully