וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: 71:84 לאשדוד על רמלה, 0:1 בגמר הפלייאוף

האורחות התעלו על האלופה ומחזיקת הגביע מהרגע הראשון ועם משחק מצוין גנבו את יתרון הביתיות. 36 נקודות לדניאל אדאמס

שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
משחק אדיר וצעד ראשון בדרך לתואר. אדאמס/ברני ארדוב

גם בגמר הפלייאוף של העונה שעברה וגם בגמר הגביע של העונה, אליצור רמלה הייתה גדולה על מכבי אשדוד. הקבוצה של עדן ענבר קיוותה שהמצב הזה יימשך במשחק מספר 1 של גמר הפלייאוף בליגת הנשים בכדורסל, אבל הפעם, לבנות מעיר הנמל היו תכניות אחרות לחלוטין והערב (שני) הן הציגו יכולת נהדרת, ניצחו ברמלה 71:84 ועלו ליתרון 0:1 בסדרה, תוך שהן גונבות את יתרון הביתיות. המשחק השני ייערך באשדוד כבר ביום חמישי הקרוב ולפי היכולת הערב, יש לאשדודיות הרבה סיבות לאופטימיות. דניאל אדאמס הפציצה 36 נקודות למנצחות.

טיפאני ג'קסון פתחה היטב ועם סל ועבירה קבעה 2:9 לאורחות. אדאמס נכנסה באגרסיביות ועם עוד סל ועבירה קבעה 10:17 לאשדוד. הרבע הראשון הסתיים ב-16:26 מבטיח מאוד לאורחות. הרבע הבא נפתח באותה צורה וסל של ג'קסון העלה אותה ל-13 נקודות וכך גם את ההפרש, 22:35. רמלה לא ויתרה וצימקה למינוס תשע. המחצית הסתיימה ביתרון של אשדוד, 36:47.

רמלה ניסתה לעשות הכול, אבל אשדוד סירבה לוותר על היתרון הקטן שלה והובילה 46:54. רמלה נגסה עוד ועוד בהפרש וסלים של לויצקי ושפיר הורידו את הפיגור לארבע בלבד, 56:60 לאשדוד, שלוש דקות לסוף הרבע. האדומות לא נבהלו וידעו לפתוח את הפער מחדש, בדרך ל-59:69 בסוף הרבע השלישי. שלשה גדולה של קולודני העלתה את אשדוד ל-65:75, שבע וחצי דקות לסיום. אשדוד המשיכה ללחוץ ולשמור וקצת יותר מארבע דקות לסיום עלתה ל-65:80 וכנראה גמרה את המשחק.

הירבו לרמלה: אליסון הייטאוור 28, קטיה לביצקי 12, תמרה ג'יימס 10 (10 ריבאונדים). הירבו לאשדוד: דניאל אדאמס 36, טיפאני ג'קסון 21 (16 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully