וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 80:83

הצהובים חזרו מפיגור של 12 נקודות וניצחו דרבי שלישי העונה. שלוש שניות לסיום החטיא היקמן מהקו, מתן נאור מיהר וזרק משלושת רבעי מגרש - אך החטיא. פניני, לעומתו, צלף שלשה וירה ”פיו פיו” על הקהל האדום

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקני הפועל תל אביב ג'וש אוונס, רביב לימונד. ברני ארדוב
לא מעד מול האדומים. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

המחזור ה-26 בליגת העל, והרביעי בבית העליון והתחתון, הגיע הערב (שני) לסיומו עם הדרבי התל אביבי הרביעי העונה, בו מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ 80:83. המשחק באולם הדר יוסף היה הפכפך, צמוד וסוער בסיום. ריצת 2:20 של הפועל תל אביב במחצית הראשונה העניקה לה יתרון דו-ספרתי, אך יוגב אוחיון, אלכס טיוס וטייריס רייס החזירו את מכבי למשחק, גיא פניני סימן לאוהדי הפועל תל אביב "פיו פיו" אחרי שלשה שקלע, ועל הפרקט התפתח משחק אגרסיבי. בסיום מכבי תל אביב לא מעדה מקו העונשין וניצחה.
שריקת הסיום נתנה את האות למהומה על הפרקט. סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס רדף אחרי אחד מאוהדי הפועל תל אביב, אולם נעצר על ידי חבריו לקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקהל האדום סיפק תפוארה מושלמת בהדר יוסף/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב גולן גוט מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
מכבי פתחה חזק, הפועל הגיבה יותר חזק. רוט מול פניני/ברני ארדוב

רבע 1

החמישייה של הפועל תל אביב כללה את מתן אוחיון, קרלון בראון, רביב לימונד, ג'סטין הארפר וג'וש אוונס. מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, ריקי היקמן, דייויד בלו, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס. הצהובים פתחו עם סלים של סופו וסמית', הלכו פנימה בכל הזדמנות והוליכו 8:14 אחרי חמש דקות משחק. נקודות של רביב לימונד וג'סטין הארפר העבירו את היתרון להפועל תל אביב ודאנק אדיר של אוונס הדליק את היציעים. המומנטום האדום המשיך, הפועל תל אביב עשתה ריצת 2:20 ויצרה יתרון דו ספרתי. שלשה של יוגב אוחיון צימקה למכבי, והפועל הוליכה 19:28 בתום הרבע הראשון.

שחקן הפועל תל אביב ג'סטין הארפר. ברני ארדוב
דווקא הפועל תל אביב שלטה בצבע. הארפר בדרך לעוד 2/ברני ארדוב

רבע 2

הצהובים התקשו מאוד מול האזורית האגרסיבית של הפועל תל אביב בתחילת הרבע השני. שולדבראנד היה פעיל בהתקפה, ולמרות דקות מעט מפוזרות של בראון, האדומים שמרו על יתרונם. מכבי תל אביב התעוררה, פניני, סמית' ורייס ייצרו נקודות, טיוס הקשה על שחקני הפועל תל אביב לחדור לסל והיתרון האדום ירד ל-4. שלשה גדולה של קאונסיל עם הבאזר קבעה 42:49 להפועל תל אביב במחצית.

רביב לימונד בלט בשורות הפועל במחצית הראשונה עם 13 נקודות, קרלון בראון הוסיף 9. את קלעי מכבי תל אביב הוליך יוגב אוחיון עם 8 נקודות. הפועל תל אביב קלעה 22 נקודות בצבע לעומת 14 בלבד של מכבי תל אביב. הפועל קלעה 9 נקודות במתפרצות לעומת 0 של מכבי.

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. ברני ארדוב
בראון היה מפוזר מעט ברבע השני, היקמן ומכבי ניצלו זאת כדי לצמק/ברני ארדוב

רבע 3

שחורציאניטיס המשיך להתקשות מהעונשין בתחילת הרבע השלישי. סל של יוגב אוחיון ונקודות של טיוס קיברו את מכבי למינוס נקודה. קצב המשחק הפך אטי יותר, ההתקפות הפכו ארוכות יותר, והאדומים שמרו על יתרונם בזכות ריבאונד ההתקפה ואיבודי כדור של מכבי. אבל לבסוף מכבי הצליחה לחולל מהפך בזכות שלשה של אוחיון והרבע השלישי הסתיים בשוויון 59:59.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד. ברני ארדוב
ריקוד צמוד. אוחיון/ברני ארדוב

רבע 4

שלשה של פניני העלתה את מכבי ליתרון 5, ואחריה קפטן מכבי תל אביב סימן "פיו פיו" לקהל האדום. אוחיון דאג לשמור על היתרון צהוב. 1:13 דקות לסיום אוונס צימק למינוס 2 בדאנק. רייס חדר וקלע. בראון צימק מהקו, אוחיון החטיא שלשה, פניני נאבק על הכדור החוזר והוא נשאר צהוב. היקמן נשלח לקו, דייק והעלה את מכבי ל-77:81 כשעל השעון 15 שניות. בראון קלע, פניני החטיא אחת מהקו, קלע את השנייה, ולימונד נשלח לקו כשהתוצאה 79:82 למכבי. לימונד החטיא את הראשונה, קלע את השנייה, היקמן נשלח לקו, קלע אחת משתיים, מתן נאור זרק ממגרש שלם ומכבי ניצחה בסיום 80:83.

גיא פניני טייריס רייס מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון שלישי בדרבי העונה. פניני ורייס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 18 נקודות (8 מ-11 מהשדה), קרלון בראון 15, וינסנט קאונסיל 13, יהונתן שולדבראנד 9, ג'וש אוונס וג'סטין הארפר 8 כל אחד, מתן נאור 7, גולן גוט 2.

קלעו למכבי תל אביב: טייריס רייס 15 נקודות, יוגב אוחיון ואלכס טיוס 13 כל אחד, דווין סמית 11 ו-7 ריבאונדים, ריקי היקמן 9, סופוקליס שחורציאניטיס 8, גיא פניני ודייויד בלו 7 כל אחד.

אוהדי הפועל תל אביב מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
היה חם כבר בחימום. פניני ואוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully