וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "מכבי תמיד מוכנה נגדנו", פניני: "חשוב לנצח"

כוכב הפועל ת"א לקראת הדרבי (18:45, ערוץ 1): "הריבאונד הוא המפתח". פניני: "לא שכחנו את ההפסד בהדר יוסף"

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון. ברני ארדוב
ריבאונד ופחות איבודי כדור - אלו המפתחות. קרלון בראון/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תארח הערב (שני) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל (18:45, שידור ישיר בערוץ 1). הקבוצה של ארז אדלשטיין מגיעה למשחק בידיעה שהפסד יקרב אותה בצורה משמעותית אל המקום הרביעי ואל סדרת רבע גמר פלייאוף נגד הפועל אילת, ואילו ניצחון ישאיר אותם בתמונת הסיכויים למקום השלישי.

בהפועל עברו אמש על סרט הוידאו ממשחקי הדרבי הקודם, כשעיקר הדגש ששמו בצוות המקצועי היה על נושא הריבאונד - זכר ל-17 ריבאונדים בהתקפה שלקחו הצהובים במשחק הקודם בין הקבוצות. "אנחנו צריכים לסגור לריבאונד, זו הבעיה הגדולה שלנו ביחד עם מספר איבודי הכדור שלנו", התייחס כוכב האדומים, קרלון בראון, למפתחות לניצחון, "אם נשאר צמוד במאבק על הריבאונד, יש לנו סיכוי למשחק צמוד".

בראון דיבר על סיכויי הקבוצה לנצח בדרבי הרביעי העונה: "אולי יש לנו סיכוי טוב יותר, אנחנו מול הקהל הביתי שלנו, שהוא קולני ומלא תשוקה בעיקר נגד מכבי. אני מקווה שזה ייתן לנו יותר אנרגיות כדי להלחם. לא משנה כמה פעמים נשחק נגד מכבי, הם תמיד באים מוכנים מולנו. הם תמיד יבואו אחרי איזה ניצחון גדול ביורוליג, וזה תמיד חשוב בשבילם. אם זה הפעם הראשונה, או הרביעית, אנחנו צריכים לשחק את אותו המשחק".

באנר מכבי תל אביב - מילאנו. יוסי ציפקיס
באנר מכבי תל אביב - מילאנו/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב לא אהבו את העובדה שהם לא הורשו להתאמן באולם בהדר יוסף בימים האחרונים. מי שלא ישחק הוא אנדריאה ז'יז'יץ' , שלא נרשם בטופס המשחק. קפטן הצהובים , גיא פניני, אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו לנצח, אנחנו לא שוכחים מה היה שם. אנחנו רוצים לבוא ולהחזיר את הניצחון שהשארנו שם. יהיה משחק קשה".

פניני התייחס גם לניצחון על באיירן מינכן :"היינו צריכים את הניצחון הזה. היינו אחרי ארבעה הפסדים רצופים ועשינו את זה בגדול. השגנו עוד מטרה העונה - להעפיל להצלבה, והיום לקראת הדרבי יש אווירה טובה. אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות בליגה, זה חשוב לנו כי אנחנו רוצים להמשיך ולהתמודד על המקום הראשון. מהבחינה הזו הערב זה משחק מפתח".

על האימונים האחרונים באולם בעירוני א', אמר פניני: "קצת מוזר, מהנערים לא הגעתי לכזה אולם. אבל אולי לפני משחק כזה השקט והבדידות טובים לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully