וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "החבר'ה מרגישים רע עם מה שהיה"

6.4.2014 / 23:15

הפועל ירושלים מלקקת את הפצעים אחרי התבוסה המשפילה לחיפה. פרנקו: "אחרי מה שקרה לנו בירושלים, רצינו להחזיר"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
מה יהיה? גרינברג/מגד גוזני

הפועל ירושלים נחלה הערב (ראשון) את התבוסה הכי גדולה שלה העונה בליגת העל, כשהובסה 91:64 על ידי מכבי חיפה הלוהטת. דונטה סמית' סיפק משחק מופלא נוסף, הפעם עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-14 אסיסטים - שיא בליגת העל העונה.

"זה קורה", הודה בראד גרינברג במסיבת העיתונאים בסיום. "לא שיחקנו טוב, וחיפה ניצלה את זה היטב. הם רצו והמשחק היה לטובתם כבר ברבע הראשון. נתנו להם יותר מדי ליי-אפים קלים, איבדנו כדורים ואלו דברים שלא עושים אם רוצים להישאר במשחק מול קבוצה טובה. החבר'ה מרגישים רע עם מה שהיה, אבל נחזור להתאמן. אצפה במשחק של מכבי מחר, לא יודע אם מהבית או מהמגרש - אבל אצפה מקרוב".

המאמן המנצח דני פרנקו חגג: "שיחקנו מצוין, אחרי מה שקרה לנו בירושלים רצינו להחזיר. האווירה רק עזרה, והקהל שלנו יכול להיות גאה במה שקרה הערב. אנחנו נמשיך להתחדד לקראת הפלייאוף. ההפרשים בין המשחקים שלנו בירושלים וכאן לא מראים על ההבדלים שלנו. במקצוע הזה יש כל כך הרבה רגשות - יום אחד אתה למטה, יום אחד אתה למעלה, אז אני שמח על המשחק שעשינו. אם הניצחון ייתן לנו הזדמנות להביא עוד כמה מאות צופים ולמלא את האולם במשחקים אז זה הרווח הכי גדול שלנו, יש כאן קבוצה שהקהל יכול להיות גאה בה".

טרנס רודריק, שסיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בחיפה, סיכם: "אני שמח שניצחנו ועשינו מה שצריך. ככל שאני יותר עם הקבוצה דברים יותר מתואמים. המפתח היה לא איך שירושלים יצאו למשחק, אלא כיצד אנחנו הגענו, והיינו אגרסיביים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו עם מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
ההפרש לא משקף לדעתו. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully