וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת העתודה העפילה לאליפות אירופה

הנבחרת שנמצאת בפרויקט הלאומי של סגל הזהב השיגה ניצחון נהדר 25:28 על רומניה ותשתתף בשלב 16 הגדולות עד גיל 21

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
"אני כל כך מאושר כי התכוננו תקופה ארוכה והאמנו". ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

נבחרת העתודה של ישראל רשמה הישג מצוין כשהעפילה היום (ראשון) לאליפות אירופה עד גיל 20 אחרי ניצחון נהדר על רומניה 25:28. הנבחרת שנמצאת בפרוייקט הלאומי של סגל הזהב עושה את קפיצת המדרגה המיוחלת והיא תשתתף בשלב 16 הגדולות של אירופה באוגוסט.

הנבחרת לא הייתה הפייבוריטית, אבל ניצחה את אחת הנבחרות הטובות בעולם שהגיעה לגמר אליפות אירופה הפתוחה לפני שנה והייתה ראש הבית. נבחרת ישראל למעשה חותמת טורניר מוקדמות אדיר עם שלושה ניצחונות על רומניה, לוקסמבורג ואיי פארו.

בדקה ה-47 למשחק טל גרא השווה ל-21:21, אבל הרומנים חזרו ליתרון של שתי נקודות. רם טורקניץ' השווה ל-23:23, ובראל לנציאנו החזיר את היתרון לישראל. נגרו החטיא פנדל, וסידי סיים מתפרצת בדרך ל-23:25. רומניה צימקה, אבל גרא כבש שער חשוב מאוד ובהמשך הבקיע עוד אחד כדי לקבוע 24:27. טפר שמר על השער, אלעד ויינפלד כבש וחתם עם 25:28.

כבשו לישראל: ירמי סידי 7, סער חלפון 4, טל גרא, שחר לוין 3 כל אחד, בראל לנציאנו, אלעד ויינפלד, רם טורקניץ', עומרי קושמרו 2 כל אחד, שרון פרס שלם, מתן גולץ ותומר וייסלר עם 1 כל אחד.

המאמן הלאומי, דראגן ג'וקיץ', בירך: "אני מלא ההערכה לשחקנים. הם נתנו הכול וניצחו את אחת הנבחרות הטובות באירופה כיום בגיל הזה. הראינו שעם הנחיתות הפיזית, אפשר לנצח עם שכל, מהירות ותחכום ועם הרבה רצון והקרבה. זו נבחרת עם הרבה אופי. אחרי שהרומנים חזרו במחצית השנייה, לא היה פשוט לעמוד מולם, אבל גם עצרנו אותם ועוד ידענו לחתום עם ניצחון גדול. אני כל כך מאושר כי התכוננו תקופה ארוכה והאמנו. לכדוריד הישראלי יש עתיד והיום כולם ראו זאת".

יושב ראש איגוד הכדוריד, דורון שמחי: "מרגש, ואנחנו כל כך גאים בשחקנים הנפלאים האלו. זה יום חג לכדוריד הישראלי שמראה שהדרך שבה אנחנו צועדים במסגרת עידן פרויקט ענף כדור מועדף בסגל הזהב מובילה לתוצאות והישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully