וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שלושער לדסטרו בניצחון רומא, הפסד לנאפולי

הצגה גדולה של החלוץ הוליכה את הג'אלורוסי ל-1:3 על קליארי. פארמה הפתיעה עם 0:1 על נאפולי, ניצחון לפיורנטינה

פרנצ'סקו טוטי חוגג עם שחקני רומא. Riccardo De Luca, AP
העונה הנהדרת שלהם נמשכת. שחקני רומא/AP, Riccardo De Luca

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. האלופה יובנטוס תשחק רק מחר מול ליבורנו, אבל רומא השנייה שיחקה היום ונתנה הצגה עם 1:3 בחוץ על קליארי והתבססה במקום השני. רומא פתחה פער של 12 נקודות על נאפולי השלישית שהפסידה 1:0 בחוץ לפארמה. פיורנטינה גברה 1:2 על אודינזה וברחה לאינטר במקום הרביעי. ססואולו הפתיעה עם 0:2 בחוץ על אטאלנטה, לאציו ניצחה באותה תוצאה את סמפדוריה.

שחקן רומא מתיה דסטרו. Enrico Locci, GettyImages
איזו הצגה. מתיאה דסטרו/GettyImages, Enrico Locci

קליארי - רומא 3:1

רומא הלוהטת השיגה ניצחון שישי רצוף מאז ההפסד לנאפולי ומי שלבטח לא ישכח את המשחק הזה הוא מתיאה דסטרו. חלוצה המצוין של הג'אלורוסי חגג בסרדיניה עם שלושער גדול והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-15. ההצגה של דסטרו החלה כבר אחרי 32 דקות אחרי שער מבישול של ז'רביניו המצוין. בדקה ה-52 בישל ראג'ה נאינגולן את השני של דסטרו שבדקה ה-73 השלים את ההצגה הפרטית שלו והעניק לקבוצתו ניצחון מרשים. שער של מאוריסיו פינייה הצ'יליאני בפנדל בדקה ה-89 רק המתיק מעט את גלולת ההפסד של המארחים. רומא צימקה את הפער מיובנטוס המוליכה לחמש נקודות בפסגה, אבל האלופה תוכל לברוח שוב אם תנצח מחר את ליבורנו. קליארי עדיין לא הבטיחה הישרדות בליגה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מרקו פארולו שחקן פארמה חוגג. GettyImages
עונה נהדרת שלו. מרקו פארולו חוגג מול נאפולי/GettyImages

פארמה - נאפולי 0:1

אחרי שראתה את רומא מנצחת מוקדם יותר את קליארי, נאפולי הגיעה לטרדיני הביתי בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי להדביק את הג'אלורוסי במקום השני אבל ההפסד הערב חרץ כנראה את גורלה לסיים במקום השלישי. פארמה הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים במשחקים קשים, שניים מהם מול יובנטוס ורומא המוליכות והערב השיגה ניצחון מול הצלע השלישית בצמרת. מרקו פארולו הקשר שנותן עונה נפלאה כבש את שער הניצחון בדקה ה-55 אחרי שקיבל כדור מצד ימין ובנגיעה הפציץ מתוך הרחבה לרשת הגבוהה. פארמה נצמדה לאינטר החמישית במאבק על הכרטיס לליגה האירופית עם הניצחון הזה, הקבוצה של רפא בניטס תשחק בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן פיורנטינה חואן קואדרדו. Gabriele Maltinti, אורי לנץ
קרוב למקום הרביעי. חואן קואדרדו/אורי לנץ, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - אודינזה 1:2

למרות שהיא חסרה את מריו גומז וג'וזפה רוסי, שני החלוצים המובילים שלה, פיורנטינה ממשיכה את העונה הטובה שלה והשיגה עוד ניצחון חשוב שביסס אותה במקום הרביעי. חואן קואדרדו הקיצוני הקולומביאני כבש את הראשון לוויולה בדקה ה-25 אחרי שניצל בישול של דויד פיסארו. גונסאלו רודריגס הבלם כבש את השני בפנדל בדקה ה-72. ברונו פרננדס צימק בדקה ה-82 אבל לא יותר מכך. הסגולים פתחו פער של חמש נקודות על פני אינטר במקום הרביעי. האורחים נותרו במקום ה-14 ואיבדו עניין בעונה הזו.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - ססואולו 2:0
לססואולו: ניקולה סנסונה (33 ו-71)

קטאניה - טורינו 2:1
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (2), לטורינו: אלכסנדר פארנרוד (79), צ'ירו אימובילה (83)

לאציו - סמפדוריה 0:2
ללאציו: אנטוניו קנדרבה (42), סנאד לוליץ' (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully