וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ראשונה אחרי 1:2 בחוץ על ווסטהאם

המייטי רדז כבשו את הפסגה שבוע לפני משחק העונה מול מנ' סיטי, ג'רארד כבש צמד בפנדלים. אברטון התקרבה למקום הרביעי אחרי 0:3 גדול על ארסנל

סטיבן ג'רארד, ברנדן רוג'רס, ליברפול, ראחים סטרלינג. GettyImages
האופטימיות נמשכת. ליברפול/GettyImages

אחרי שקבוצות הצמרת סיפקו הצגות ורשמו ניצחונות משכנעים, ליברפול הלוהטת חזרה היום (ראשון) לראשות הפרמיירליג בתום משחקי המחזור ה-33. המייטי רדז ניצחו 1:2 בחוץ את ווסטהאם באפטון פארק ומקדימים שוב בשתי נקודות את צ'לסי ובארבע נקודות את מנצ'סטר סיטי, שבוע לפני שהשתיים נפגשות למשחק העונה באנפילד. עוד קודם לכן, אברטון הביסה 0:3 את ארסנל ונצמדה אליה במקום הרביעי.

אוהדי ליברפול - האם אתם מאמינים?!

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. ג'רארד/רויטרס

ווסטהאם - ליברפול 2:1

ליברפול כבר מתחילה להריח ולפנטז על אליפות ראשונה זה 24 שנה, והערב עשתה עוד צעד גדול לשם עם ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. המייטי רדז, שבעונות הקודמות היו נופלים דווקא במשחקים מהסוג הזה, התקשו באפטון פארק מול ווסטהאם הלוחמנית אך סטיבן ג'רארד, הקפטן והסמל הגדול שלהם הוליך אותם לניצחון הזה עם צמד בפנדלים. גי דמל רק השווה זמנית בשער מעורר מחלוקת אחרי עבירה על מינולה השוער. ליברפול מקדימה כעת בשתי נקודות את צ'לסי השנייה ובארבע נקודות את מנצ'סטר סיטי, שבוע בדיוק לפני שהשתיים נפגשות למשחק העונה באנפילד. לסיטי יש שני משחקים ביד כך שהקבוצה של ברנדון רוג'רס חייבת לנצח את המשחק הזה כדי להשיג יתרון מול יריבתה הגדולה לתואר.

אחרי 20 דקות של גישושים לואיס סוארס נכנס לעניינים וסיים מהלך אישי עם בעיטה מסובבת ברגל ימין אבל למזלו של אדריאן שוער ווסטהאם הכדור שלו ננעץ במשקוף.

בדקה ה-44 הצליחה ליברפול לשבור את הקרח עם השער הראשון. לואיס סוארס קיבל כדור בתוך הרחבה, תיעתע בג'יימס טומקינס הבלם שנגע בכדור בידו. השופט הורה על פנדל מוצדק וסטיבן ג'רארד דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לליברפול.

דקה בלבד חלפה עד שווסטהאם השיגה את השוויון שלה אחרי שער שנוי במחלוקת שהיה צריך להיפסל. אנדי קארול התרומם לכדור שהוגבה מצד ימין ודחף את מינולה השוער שנפל על הדשא וגי דמל היה שם כדי להשתלט על הכדור ולכבוש מקרוב. 1:1 באפטון פארק במחצית.

בדקה ה-62 ווסטהאם כמעט השלימה את המהפך שלה אחרי שאנדי קארול התמקם ברחבה לכדור שהוגבה מצד ימין ונגח בעוצמה כדור שהכניע את מינולה אבל נעצר במשקוף.

בדקה ה-71 ליברפול חזרה להוביל ושוב בזכות פנדל של סטיבן ג'רארד, וגם הפעם הייתה מחלוקת סביב ההחלטה של השופט אנטוני טיילור. פלנאנגן הצעיר נשלח לכדור עומק, אדריאן שוער ווסטהאם יצא לעברו והצליח לגעת בכדור אך ספק הפיל אותו ברחבה. טיילור הורה לפנדל וג'רארד שוב דייק מהנקודה הלבנה. 1:2 לליברפול.

בדקה ה-90 ליברפול כמעט סגרה את המשחק הזה עם רביעייה. ראחים סטרלינג קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער של אדריאן ושלח פצצה ברגל ימין אבל השוער הדף בקושי לקרן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדי קארול שחקן ווסטהאם. GettyImages
דחף את מינולה בשער השוויון. אנדי קארול/GettyImages
אוהדי ליברפול עם שלט למאמן ברנדן רוג'רס. GettyImages
מתי ייעצר המסע? אוהדי ליברפול בלונדון/GettyImages

אברטון - ארסנל 0:3

לפני קצת יותר משישה שבועות, בסוף חודש פברואר, לארסנל היה יתרון של 14 נקודות על פני אברטון. התותחנים ניצבו אז במקום השני בטבלה, נקודה בלבד מצ'לסי, בעוד שהטופיז דורגו במקום השביעי בלבד. אלא שמאז התותחנים איבדו גובה ונקודות בקצב מסחרר, ומנגד החבורה של רוברטו מרטינס החלה לנצח ולנצח והערב הם השיגו ניצחון יוקרתי במיוחד שקירב אותם עד כדי מרחק של נקודה מארסנל הרביעי עם משחק אחד ביד. נייסמית', לוקאקו הנפלא ומיראלס הנחילו עוד מפלה לתותחנים שעלולים למצוא את עצמם בעונה הבאה בליגה האירופית.

אחרי חילוף כפוי מוקדם שהוציא את עוסמאן והכניס למשחק את רוס ברקלי, אברטון התחילה לחמם מנועים. בדקה ה-14 היא באה על שכרה. כדור שטוח וארוך אל עבר מרכז הרחבה של ארסנל תפס את ורמאלן לא מוכן, לוקאקו השתלט ובעט בסיבוב, שצ'סני הדף אך סטיבן נייסמית' השתלט על הכדור החוזר וגלגל פנימה. 0:1 לאברטון.

בדקה ה-34 כבר לא הצליח שצ'סני להושיע מרגליו של לוקאקו, שסיים מבצע אישי מצוין עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה הישר אל הרשת כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-61 זה כבר הפך להשפלה: בקארי סאנייה איבד כדור לקווין מיראלס, שדהר קדימה ומצא את נייסמית', שצ'סני עצר את החלוץ פעם אחת, אך הספרדי השתלט על הריבאונד וגלגל פנימה. 0:3.

בדקה ה-85 ארסנל כמעט השיגה שער מצמק אחרי מהלך נהדר של אוקסלייד צ'מברליין שהתקדם עם הכדור ומטווח של 20 מטרים בעט פצצה למשקוף של הווארד.

חלוץ אברטון רומלו לוקאקו מחבק את המאמן רוברטו מרטינס. GettyImages
ביצוע נהדר. לוקאקו חוגג עם מרטינס/GettyImages
שחקן אברטון סטיבן נייסמית'. Jon Super, AP
חגג ורץ לחבר'ה. נייסמית'/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully