וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "הייתה לי טבילת אש פחות טובה"

לקראת סיום העונה בסלטיק, הקשר מסכם: "היה לי חוסר מזל, למדתי מזה". אתר שוויצרי בחר בדאבור למצטיין של חודש מרץ

ניר ביטון שחקן סלטיק סופג כרטיס אדום. רויטרס
עונת בכורה לא קלה. ביטון סופג כרטיס אדום/רויטרס

סלטיק כבר מזמן הבטיחה את הזכייה באליפות סקוטלנד, ואחרי 33 מחזורים היא צועדת בבטחה אל עבר התואר עם 88 נקודות לעומת 60 של השנייה בטבלה, אברדין. ניר ביטון, הנציג הישראלי השני בשורות הירוקים, לצד בירם כיאל, התראיין לתקשורת המקומית וכבר עוסק בסיכומים של עונתו הראשונה מחוץ לישראל. הקשר בן ה-22, שהגיע לסלטיק במהלך העונה, טרם כבש או בישל העונה, אך צבר ניסיון בליגת האלופות וממשיך לחלום בגדול.

"בעונה הזו חוויתי לראשונה את הרמות הגבוהות, זו הייתה טבילת האש שלי בסלטיק. העונה הזו לא הייתה טובה מדי, אבל אני רוצה להמשיך ולשחק כאן בסלטיק ובליגת האלופות", אמר ביטון ל'הראלד סקוטלנד'. ביטון נזכר באחד האירועים המרכזיים ביותר שלו העונה - הכרטיס האדום שספג בליגת האלופות מול אייאקס. "דברים כאלה יכולים לקרות, הייתי חסר מזל. ראיתי אחר כך את התיקול הזה לפחות חמש פעמים. לא ישנתי באותו לילה, אבל המשכתי הלאה".

מונס דאבור, שחקן גראסהופרס. אתר האוהדים של גראסהופרס, אתר רשמי
זוכה להכרה בשוויץ. דאבור/אתר רשמי, אתר האוהדים של גראסהופרס

* רצף ההבקעות של מונס דאבור אמנם נעצר אמש (שבת) בניצחון 0:2 של גראסהופרס על ציריך, אך בשוויץ לא שוכחים לו את היכולת הטובה. החלוץ הישראלי, שהגיע לשוויץ לפני חודש וחצי ומאז כבש בשבעה משחקים רצופים, נבחר על ידי גולשי האתר 'בליק' הפופולארי בשוויץ לשחקן המצטיין של הליגה לחודש מרץ.

דאבור זכה ל-39.4% מהקולות בסקר שנערך באתר, וכלל מעל 27 אלף הצבעות. לדאבור יוענקו 2,000 פרנק בזכות הזכייה בפרס. במהלך חודש מרץ כבש דאבור חמישה שערים בחמישה משחקים, וסייע לקבוצתו לצבור 12 נקודות מתוך 15 אפשריות בדרך למאבק ראש בראש עם באזל. נכון להיום, לגראסהופרס ולבאזל 52 נקודות כל אחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully