וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "אין פחות לחץ בגלל התיקו של באר שבע"

מאמן מכבי ת"א מוכן לקרב מול קרית שמונה והצהיר: "בשביל לזכות באליפות נצטרך לעבוד קשה" (ב', 20:50, ערוץ 1 ו-HD)

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
פריצה שוב עומד לרשותו. סוזה/קובי אליהו

מכבי תל אביב נערכת לקראת משחקה נגד עירוני קרית שמונה (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD) והערב קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. הצהובים מקווים לרשום ניצחון חוץ בצפון ולהגדיל את הפער מהשנייה בטבלה הפועל באר שבע לעשר נקודות ולעשות עוד צעד משמעותי בדרך לאליפות שנייה ברציפות. ראדה פריצה סיים את עונש ההרחקה וחוזר לסגל של פאולו סוזה. עומרי אלטמן סובל ממתיחה ברגלו ובספק למשחק. מיד בתום האימון הערב תצא הקבוצה לבית מלון בצפון ובו תשהה עד למועד המשחק.

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה אמר על המשחק מחר: "מבחינה מתמטית לא נהיה אלופים, יש עוד נקודות בקופה. תמיד אמרתי שהדבר החשוב הוא להיות יציבים ולחשוב על כל משחק בנפרד. בשביל לזכות באליפות נצטרך להמשיך לעבוד קשה גם מחר. הלחץ לא פחות בגלל התיקו של באר שבע אתמול. אנחנו מתמקדים רק בעצמנו, וממשיכים לפתח את פילוסופיית הכדורגל שלנו. אחרי שסיימנו את העונה האירופית והיו לנו שבועיים לנשום ולקבל את השחקנים שלנו בחזרה, כולם הגיבו טוב והיכולת השתפרה. תהיה לנו מוטיבציה גדולה מחר במשחק".

על שובו של ראדה פריצה להרכב אמר סוזה: "ראדה פריצה הוא שחקן נוסף כמו השחקנים האחרים. הוא יתרום בוודאי כמו שאר השחקנים כדי להשיג את הניצחון. זה כאב ראש חיובי, והשחקנים צריכים להיות מוכנים לעשות את העבודה על המגרש". המאמן אף התיחחס לפעם הקודמת שהשתיים נפגשו, אז ניצחה מכבי תל אביב 1:3: "זה משחק שונה מהמשחק הקודם. קרית שמונה טובה יותר, הם עושים דברים יפים מאוד בעשרת המשחקים האחרונים, הם הבקיעו שישה שערים בשני המשחקים האחרונים וזה עוזר להם להישאר יציבים. אין ספק שזה יהיה משחק שונה מהניצחון שלנו בפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו".

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. קובי אליהו
משחק מאוד משמעותי. בן הרוש/קובי אליהו

עומרי בן הרוש התייחס גם הוא לאיבוד הנקודות של באר שבע, ולאפשרות שהקבוצה תגיע שאננה מחר: "מבחינתנו זה משחק מאוד משמעותי. בשלב הזה של העונה לא צריכה להיות ירידת מתח, אנחנו צריכים להגיע הכי מוכנים כדי לסיים את זה כמו שצריך. אני לא חושב שהניצחון על באר שבע הוכיח עליונות על הליגה. זה האופי של הקבוצה ואנחנו שמחים שזה מצליח לנו".

על היכולת האישית שלו אמר בן הרוש: "עליתי ברמת המשחק שלי בצורה משמעותית פה. הגעתי בידיעה שפחות בונים עליי, אבל זה פחות משנה לי בתור שחקן. אני עושה את המיטב כדי להתקדם ואני שמח להיות פה". על עליית מכבי נתניה, המועדון בו גדל אמר השחקן: "אני מאוד שמח שהם חוזרים לליגת העל, זה המקום הטבעי שלהם וזה מועדון גדול".

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
הדריכות גבוהה. מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully