וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "לעבור לפ.ס.ז' או להישאר בצ'לסי? אשתי תקבע"

כוכב הבלוז יודע מי אחראי לעתידו: "אם אשתי תגיד לי 'מותק, אני רוצה לפריס', יהיה קשה לסרב. רוצה להיות הכי טוב בעולם"

אדן הזאר צ'לסי בועט פנדל מול פ.ס.ז'. AP
איזה מדים הוא ילבש בעונה הבאה? האישה תחליט. הזאר מול סן ז'רמן/AP

זה כמה חודשים שאדן הזאר מתלבט, על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, בין הישארות בצ'לסי ובין מעבר לפריס סן ז'רמן שמחזרת אחריו נואשות. אך למרות כל הלבטים, יכול להיות שהפיתרון פשוט בהרבה. כי אם זה תלוי בכוכב הבלגי, דווקא אשתו היא זו שתכריע. "לעבור לפריס סן ז'רמן או להישאר בצ'לסי? אתן לאשתי להחליט לגבי זה. אם היא תבוא ותגיד לי 'מותק, אני רוצה שתעבור לפריס סן ז'רמן', זה בהחלט יהווה שיקול מרכזי. יהיה קשה לסרב לזה", אמר הזאר לערוץ הטלוויזיה הצרפתי קנאל פלוס.

השמועות שקושרות את הזאר למעבר לבירת צרפת התחזקו על רקע המפגש הכפול בין צ'לסי לסן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות. הזאר, אגב, כבש במשחק הראשון בפנדל בדקה ה-27, אך קבוצתו הפסידה 3:1, וספגה מהלומה לקראת משחק הגומלין. לפני המשחק אמר ז'וזה מוריניו כי לדעתו, על הזאר לזכות בתואר השחקן הצעיר של השנה. "זו מחמאה מדהימה לקבל מהמאמן שלי, אבל הייתי רוצה להיפטר מהחלק הזה של 'הצעיר'. אני רוצה להיות השחקן הכי טוב בעולם - והעבודה שלי היא להמשיך להתקדם לעבר המטרה הזאת".

הזאר בן ה-23 הפך העונה לאחד השמות הלוהטים בכדורגל העולמי, לאחר שהציג יכולת נפלאה במדי צ'לסי. הוא כבש העונה 17 שערים בכל המסגרות - 14 בפרמיירליג ו-3 בליגת האלופות - והפך לאחד האחראים לעונה הטובה של הבלוז בליגה ובאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדן הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully