וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: בוזגלו נפצע, עשוי לחזור לחצי גמר הגביע

6.4.2014 / 15:02

הקשר הצטווה לנוח לאחר כאבים בכתף. בקבוצה מאבדים תקוה: "הסיכוי לאליפות קטן". דוידזאדה ייבדק, לא צפוי לחזור

one

בהפועל באר שבע קיוו אתמול (שבת) להקטין את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות, אבל ה-1:1 מול הפועל תל אביב גנז את חלום האליפות שלה, ושלח אותה להתרכז בגביע המדינה. "לכולם ברור שהסיכוי לאליפות קטן מאוד, אולי אפילו גמור. אבל נילחם עד הסוף", אמר אחד השחקנים בסיום. "חשוב מאוד שהעונה הזאת תסיים עם תואר. מבחינתנו, קרית שמונה זה כמו משחק גמר". אופיר דוידזאדה יעבור היום בדיקת MRI כדי לוודא סופית שהוא סובל מקרע ברצועה הצדית של הברך, ובקבוצה אמרו עליו: "יש לו מזל רע העונה, כל פעם הוא חוזר ושוב נפצע".

ואם זה לא הספיק, הקשר מאור בוזגלו שספג מכה חזקה בכתף במשחק אתמול סובל מכאבים בעצם הבריח ובאזור הכתף. השחקן לא התאמן היום והצטווה לנוח ביומיים הקרובים בגלל בצקות. לאחר מכן הוא יעבור בדיקה. באר שבע תצא ליומיים חופש אחרי אימון השחרור היום כך שלא תתאמן עד יום רביעי. במועדון מקווים שבוזגלו יחלים עד אז וישחק לפחות בחצי הגמר בשבוע הבא.

כהרגלו, סיראז' נאסר נראה מאוד עצבני בסיום מכך שלא שותף בהרכב. נאסר אמר לשחקנים כי הוא היה סבור שיפתח בהרכב והופתע מאוד שכלל לא עלה לשחק. אגב, הפציעה של דוידזאדה הייתה אחת הסיבות לכך שהוא לא שותף. "יש לנו חדר הלבשה חזק, וכולם צריכים להתאים את עצמם לשם", אמר גורם בקבוצה. שחקן נוסף שנראה לא מרוצה בסיום היה דובב גבאי. במהלך המשחק הוא כעס על בן תורג'מן בטענה שלא מסר לו כדור רוחב, כמו גם על העובדה שלא קיבל מספיק כדורים מאז שנכנס כמחליף.

צפו בהפועל באר שבע נפרדת ב-1:1 מהפועל תל אביב

חשש לקרע ברצועה לדוידזאדה, לא צפוי לחזור העונה

צפו: באר שבע ערכה טקס ללופא קדוש, שבכה מהתרגשות

שחקני הפועל באר שבע תומר סוויסה, מאור בוזגלו. קובי אליהו
"אחרי הפסד זה טוב לא להפסיד". תומר סויסה/קובי אליהו

מנגד, במועדון מרוצים מאוד מתומר סויסה, שכבש את שערו השישי העונה בליגה והשביעי בכל המסגרות, למרות ששיחק עד כה משחק אחד בלבד בהרכב בליגה. סויסה צפוי להמשיך בהרכב גם במחזור הבא נגד קרית שמונה, במשחק שיהווה מבחן לקראת המפגש בשבוע הבא בין הקבוצות בחצי הגמר. סויסה חגג את השער עם חשיפת התמונה של ביתו, טליה. "אני שומר את החולצה מהמשחק הקודם והיא תמיד תהיה עליי עד סוף העונה. אני מקדיש את השער הזה לבת שלי ולאשתי היקרה", אמר החלוץ. "אחרי הפסד זה טוב לא להפסיד, ואני שמח שהוצאנו נקודה למרות שיכולנו גם לנצח אבל לא נורא כי גם נקודה זה טוב. יש לנו מטרה והיא להבטיח את המקום השני. נעבור את משחק הליגה מול קרית שמונה ונתרכז רק בגביע".

לגבי העובדה שהאליפות מתרחקת אמר סויסה: "נעשה את המקסימום בכל משחק ונראה מה יהיה. עדיין, נקווה שמכבי תל אביב לא תנצח ביום שני. בכל מקרה כל עוד זה לא נגמר. נמשיך להאמין, עדיין לא מוותרים על המקום הראשון". לגבי העובדה שהפך העונה לשחקן ספסל קבוע הוסיף סויסה: "אף שחקן לא אוהב לשבת על הספסל, במיוחד לא שנה שלמה. דברים יכולים להשתנות והכל פתוח. אני רוצה לשחק ואני חושב שמקומי במגרש. בכל פעם ששיחקתי הוכחתי שמגיע לי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע, בן אלגרבלי, טומיסלב פאיוביץ' (23). קובי אליהו
"לא פשוט לעלות מהנוער ולהתחבר לעונה שבה אתה רץ לאליפות". בן אלגרבלי/קובי אליהו

במועדון נמנעו מלבקר את בן אלגרבלי, למרות שהיה אחראי לשער הראשון וגרם לפנדל. "לא פשוט לעלות מהנוער ולהתחבר לעונה שבה אתה רץ לאליפות. הוא עוד יתחשל, ויהיה בלם טוב יותר", אמרו במועדון. יחד עם זאת, הכוונה בעונה הבאה היא להתחזק בבלם מנוסה יותר בכל מקרה. אם ויליאם סוארס יישאר לצד טומיסלב פאיוביץ', ייתכן מאוד שאלגרבלי יהפוך לבלם הרביעי. אגב סוארס, הבלם הודיע לראשי המועדון כי הוא לא מתכוון לענות על ההצעה לחתום לשנתיים וחצי לפני שהעונה תיגמר.

"וילי רוצה את הזמן שלו וזה בסדר, נחכה לתשובה עד מאי כדי לדעת כיצד להיערך", אמרו במועדון. באר שבע צפויה לצרף גם מגן ימני בעונה הבאה, כששמותיהם של אלעד גבאי ויובל שפונגין עלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלישע לוי צפוי לשבת בימים הקרובים עם ראשי המועדון לגבי העונה הבאה. במועדון כבר הודיעו ללוי שהם מעוניינים בו, והוא מעדיף חוזה לעונה אחת בלבד ולא לשנתיים, כפי שבמועדון מתכוונים להציע. הסיבה לכך היא שהמאמן רוצה לאמץ את המדיניות ממכבי חיפה – שיחות על חוזה בכל סיום עונה מבלי לכפות התקשרות ארוכת טווח.

(עדכון ראשון: 7:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully