וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: חשש לקרע אצל דוידזאדה, לא צפוי לחזור העונה

המגן ככל הנראה סובל מקרע ברצועה הפנימית. בן שמעון מרוצה מה-1:1: "אין ספק שהעלינו את הרמה במאני טיים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שבוע לאחר שנכנעה למכבי תל אביב, איבדה הערב (שבת) הפועל באר שבע שתי נקודות נוספות, כשסיימה רק ב-1:1 מול הפועל תל אביב באיצטדיון וסרמיל. הקבוצה של אלישע לוי לא נראתה כאילו התאוששה מהמפגש עם הצהובים, ומצאה את עצמה רודפת אחרי הקבוצה של רן בן שמעון במשך מרבית המשחק, לפני שהצליחה להשיג את שער השוויון.

ואם איבוד הנקודות לא מספיק, באר שבע קיבלה עוד בשורה קשה בסיום המשחק הערב. מבדיקה ראשונית של הצוות הרפואי עולה כי המגן אופיר דוידזאדה סובל כנראה מקרע ברצועה הפנימית של הברך. אם החששות יתאמתו, דוידזאדה סיים את העונה מאחר והוא יזדקק למנוחה של עד חודש וחצי. כזכור, דוידזאדה עלה בהרכב הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב לאחר כשלושה חודשים בהם ישב ביציע (פרט למשחק אחד), כשעוד קודם לכן הוא התלונן על כאבים בברך אך טען כי הוא מסוגל לשחק. "זאת לא אותה פציעה. קודם הייתה מתיחה, עכשיו הוא סובב את הברך", אמרו במועדון.

שחקני הפועל באר שבע תומר סוויסה, מאור בוזגלו. קובי אליהו
הלך מאבק האליפות. בוזגלו וסוויסה/קובי אליהו

"הקהל נהנה וגם התוצאה משקפת", אמר מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. "היה חשוב לנו לשחק כמו קבוצה. מאוד רצינו לנצח אבל אם אתה לא מנצח, צריך גם לא להפסיד. לא הסתדרנו בהגנה בהתחלה, אבל בהמשך היה משחק טוב". על המשל העונה אמר לוי: "השגנו את הכרטיס לאירופה שזה דבר מאוד חשוב ואני חושב שזה יפה מאוד. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לשמור על המקום השני ואני מקווה שנצליח גם בגביע. צריך לדעת להיות בפוקוס ולעשות את זה".

גם אליניב ברדה הודה: "היתה ירדית מתח אחרי מכבי תל אביב, זה טבעי. ניסינו להרים את כולם. הפועל תל אביב היא אחת הקבוצות בכושר הטוב בליגה, ואנחנו צריכים לעבוד על הקטע הזה של השערים המוקדמים. זה קורה לנו לא מעט העונה". כשנשאל מה יותר חשוב עבורם - הגביע או הליגה - אמר ברדה: "הכל חשוב, ואנחנו נילחם על הכל כל עוד זה מתמטית לא נגמר, אם כי הפער ממכבי גדול. יש לנו עוד מטרות העונה, אנחנו רוצים להשיג אותן ואני מקווה שנצליח. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים לעשות את העבודה שלנו".

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון אמר בסיום: "אני לא מאוכזב מהנקודה כי אני יוצא מכאן בתחושה שהשחקנים שלי עשו הכל. באר שבע הלכה אחורה בבית שלה ואין לי מילה רעה על השחקנים שלי. מגיע להם כל הכבוד. אם היינו מרוכזים יותר בחלק הקדמי עוד היינו יוצאים עם הניצחון. אין ספק שהעלינו רמה במאני טיים ורואים את זה. אנחנו משחקים טוב. המועדון ידע להתמודד עם תקופות לא קלות, וחבל שלא הצלחנו לנצח. אנחנו צריכים לחשוב על איך למצות את הפוטנציאל שלנו". על האפשרות שיישאר במועדון אמר בן שמעון: "יש לי חוזה במועדון הזה, אני מאוד נהנה וכשיהיה מה להודיע, נודיע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון. קובי אליהו
"אני יוצא מכאן בתחושה שהשחקנים שלי עשו הכל". רן בן שמעון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully