וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תיקו שלישי רצוף לאינטר, ורונה ניצחה בדרבי

הנראזורי שוב שמטו יתרון ומיליטו (84) אף החמיץ פנדל ב-2:2 מול בולוניה. טוני כבש ב-0:1 על קייבו וקבע שיא מועדון בוורונה

כריסטיאן קיבו שחקנה הפורש של אינטר (משמאל) עם הבעלים אריק טוהיר. GettyImages
אינטר לא העניקה לו ניצחון פרידה. כריסטיאן קיבו עם הנשיא אריק טוהיר/GettyImages

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם הדרבי הססגוני והטעון של ורונה, בו קייבו הפסידה 1:0 לוורונה של לוקה טוני. אינטר פספסה עוד הזדמנות לעלות למקום הרביעי, כששמטה יתרון וגם החמיצה פנדל ב-2:2 הביתי מול בולוניה. היה זה התיקו ה-14 של אינטר העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בסרייה A.

לוקה טוני שחקן ורונה. Dino Panato, GettyImages
הכי הרבה שערים שכבש שחקן כלשהו עבור ורונה בסרייה A. לוקה טוני/GettyImages, Dino Panato

אינטר - בולוניה 2:2

תיקו שלישי ברציפות לנראזורי ומחזור שני רצוף שבו היא מאבדת יתרון ומסיימת ב-2:2. אוהדי אינטר נפרדו בטקס מרגש לפני המשחק מהבלם הפורש כריסטיאן קיבו, ורצו לראות את השחקנים מודים לו עם ניצחון ומעלים את הקבוצה למקום הרביעי. אלא שגם לבולוניה הנאבקת בתחתית יש רצונות משלה. מאורו איקרדי המשיך בשמאל את כדור הרוחב של יוטו נגאטומו בדקה השישית והעניק לאינטר יתרון, אבל מיקלה פאציינצה השווה בבעיטה חדה מרחוק בדקה ה-35. איקרדי המשיך בכושרו המשופר וסובב נפלא מ-18 מטרים לקורה ופנימה בדקה ה-63, אך בולוניה שוב הגיבה עם שער בניסיון שני של פנאיוטיס קונה בחלוף 10 דקות. למרות זאת, אינטר קיבלה הזדמנות לנצח עם פנדל ראשון שנשרק לזכותה העונה בליגה. רודריגו פלאסיו סחט ודייגו מיליטו הוותיק ניגש לבעוט בדקה ה-84, חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, אלא שהשוער ג'אנלוקה קורצ'י נותר במרכז השער, שלח יד והדף את הבעיטה שלו. נקודה חשובה לבולוניה שניצבת שתי נקודות מעל הקו האדום. אינטר במקום החמישי עם 50 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
לפחות הוא נכנס לעניינים. מאורו איקרדי/GettyImages

קייבו - ורונה 1:0

כ-10 אלף צופים בלבד (מינוס רבים מאוהדי האורחת שהחרימו את המשחק) יצרו בכל זאת תפאורה חגיגית בבנטגודי וראו את ורונה מנצחת לראשונה כקבוצת חוץ בדרבי דלה סקאלה. קייבו ניצחה 0:1 בסיבוב הקודם - בדרבי הראשון אחרי יותר מ-11 שנים - אבל מאז הסתבכה בתחתית והגיעה למשחק כמי שצריכה יותר את הנקודות. ורונה, שקטעה במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים ונמצאת במקום טוב באמצע הטבלה, הייתה משוחררת יותר, מסוכנת יותר ולבסוף גם כבשה. אמיל הלפרדסון האיסלנדי הדביק כדור לקורה במחצית הראשונה, ולאחר ההפסקה היה זה השוער מיכאל אגאצי שמנע שערים מרומולו וחואן איטורבה, עד שבדקה ה-65 לוקה טוני שלח רגל ארוכה וכבש את ה-16 שלו העונה בליגה. מדובר בשיא מועדון, שכן אף אחד בעבר לא כבש יותר מ-16 שערים בעונה עבור ורונה בסרייה A. ורונה עלתה למקום השמיני עם הניצחון היוקרתי, קייבו רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

אוהדי קייבו בדרבי מול ורונה. Dino Panato, GettyImages
יצרו תפאורה אך נותרו מאוכזבים. אוהדי קייבו/GettyImages, Dino Panato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully