וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניר קלינגר מועמד אם רוני לוי לא ימשיך

מאמן אשדוד על הכוונת של טביב לעונה הבאה. התלבטות בין פרדה, סלליך וקריאף לקראת בני יהודה (א', 20:15, ספורט1)

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 94. בית"ר ירושלים מובילה 27:40 בניצחונות, 27 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבני יהודה מארחת היא מובילה 17:18, 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* בני יהודה לא ניצחה את בית"ר בבית מאז דצמבר 2011 – אז הביסה אותה 0:3.

* בית"ר לא כבשה שער בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה.

* בית"ר לא ניצחה בחוץ כבר עשרה משחקים (מאז המחזור החמישי). יש לה שישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו. זה אומר שרוני לוי עדיין מחפש ניצחון חוץ ראשון בבית"ר.

* אגב, רוני לוי אוהב לאמן נגד בני יהודה: יש לו 12 ניצחונות מ-20 משחקים מולה.

* לאוהד קדוסי, השם החם של בני יהודה בתקופה האחרונה, יש שני שערי ליגה מול בית"ר ירושלים.

* אם המסורת משמונת המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים תימשך – זו שתבקיע ראשונה תנצח ולא תספוג.

* אגב, הפעם היחידה בשמונת המשחקים האלה בהם לא הובקעו שערים הייתה בפעם הקודמת שבני יהודה אירחה את בית"ר.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אוהב לאמן מול בני יהודה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: בני יהודה

בני יהודה העפילה בשבוע שעבר מעל הקו האדום לראשונה מזה חודשים רבים וכעת נותרו לקבוצה שישה משחקים נוספים כדי לשרוד ולהינצל מירידה לליגה הלאומית. הזהובים הפסידו רק פעם אחת בעשרת המחזורים האחרונים וצברו בהם בסך הכל 12 נקודות שעזרו לשפר עמדות בתחתית הטבלה. יוסי אבוקסיס יפתח עם אותו הרכב בדיוק שפתח בשבוע שעבר בניצחון החוץ נגד הפועל חיפה, כאשר עוז ראלי ואיציק עזוז ימשיכו לשחק בעמדות המגנים, לירוי צעירי ואביעד בורלא בקישור האחורי ונס זמיר יועדף שוב על פני ליאם ווקר במרכז המגרש. אמיר עגייב, אוהד קדוסי וג'יימס קין יפתחו בחלק הקדמי.

באסיפה הטקטית הקרין אבוקסיס לחניכיו את עשר הדקות האחרונות מהניצחון בחיפה והחמיא להם על כך שלא הלכו אחורה ולא נלחצו לאחור והצליחו לשמור על רשת נקייה. "אם היינו מביאים את עשר הדקות האלה גם למשחקים אחרים, היו לנו היום הרבה יותר נקודות", אמר המאמן.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מסע ההיחלצות יימשך? אבוקסיס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

הקבוצה ערכה הבוקר (שבת) אימון מסכם למשחק. הניצחון 0:3 על מכבי פתח תקוההבטיח כמעט באופן סופי את ההישארות, אך המאמן רוני לוי לא לוקח סיכונים ורוצה לצבור עוד 2-3 נקודות כדי להירגע. לוי הראה לשחקנים קטעים ממשחקיה של בני יהודה ואמר: "אני לא מחדש לכם, בני יהודה קבוצה טובה. היא נלחמת על החיים שלה, עובדת קשה על המגרש ומנצלת כל הזדמנות למתפרצות".

לא נראה כי צפויים שינויים קיצוניים בהרכב. אנדרס טונייס וג'ונתן וילה ייעדרו עקב כרטיסים צהובים, טל כחילה וניסו קפילוטו צפויים לפתוח כבלמים ואילו דור מלול ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני. משה לוגסי ופאבלו ברנדאן יפתחו כקשרים אחוריים, כאשר העמדה היחידה עליה מתלבט המאמן היא שחקן הכנף בימין, שתאויש על ידי דני פרדה, סינטאיהו סלליך או אופיר קריאף. שלומי אזולאי ואיציק כהן ימשיכו בחוד וגם אבירם ברוכיאן, שהצטיין בשבוע שעבר, ישמור על מקומו בהרכב.

בקבוצה התייחסו לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה אלי אוחנה עשוי להצטרף למועדון בתפקיד ניהולי מקצועי ואמרו: "טביב רודף אחרי אוחנה מהקיץ ועכשיו מנסה שוב. הלוואי שאוחנה ירצה. אם הוא יידע שיש כאן קרקע להוביל למספר שנים, הוא יסכים, אבל טביב צריך לתת לו את זה. בית"ר צריכה דמויות בכירות שיובילו אותה".

על אף הפערים הכספיים בין טביב לרוני לוי, ייתכן שבשבוע הבא גורמים המקורבים לשניים ייזמו פגישה בניסיון לגשר בין הצדדים. במידה שטביב ירד סופית מאופציית רוני לוי הוא מתכוון לבחון אפשרויות אחרות כאשר אחד השמות החמים מבחינתו של טביב הוא של ניר קלינגר. מאמנה של אשדוד הפך לאופציה רצינית בסוף השבוע האחרון כאשר בסביבתו של טביב אמרו כי "בניגוד לשמות שהוזכרו כמו של דורה וקורצקי, קלינגר גם היה שחקן במועדון גדול וגם אימן ברמות הגבוהות ולכן הוא אופציה טובה יותר. יחד עם זאת, הוא יעשה נכון עם ימצא את העמק השווה עם רוני לוי".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ינדוד לבירה בעונה הבאה? קלינגר/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי מגלה שיפור ביכולתו בשני המשחקים האחרונים, בהם הצליח לשמור על רשת נקייה. נדמה כי איינוגבה יצא סופית מטראומת הספיגה בדקה ה-96 נגד מכבי חיפה לפני כחודש וכעת כל כולו מרוכז במסע ההיחלצות של בני יהודה מהאיזור המסוכן בטבלה. בני יהודה תצטרך את איינוגבה בשיאו בששת המשחקים שעוד נותרו וגם השוער עצמו, אם יעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, ירצה לעשות זאת בטעם טוב.

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

0 שערי ליגה. 0 שערי ליגה יש לשלומי אזולאי, הרכש היחיד שבית"ר עשתה בחלק ההתקפי בינואר. לאזולאי היה משחק מצוין נגד מכבי פתח תקוה, אבל הכדורים לא נכנסו. אם הוא ישמור על היכולת הזו, אולי הפעם גם זה יקרה.

שוער בני יהודה דלה איינוגבה. טל לוי
לגמור יפה, גם בשביל הקבוצה וגם בשבילו. איינוגבה/טל לוי

הרכבים משוערים:

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר, אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין .

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', משה לוגסי, פאבלו ברנדאן, דני פרדה (סינטאיהו סלליך, אופיר קריאף), אבירם ברוכיאן, איציק כהן, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully