וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולא אנלקה: "אני לא גזען או אנטישמי. זה לא הובן נכון"

החלוץ שבר שתיקה על הקנל, והסביר: "למה שתהיה לי בעיה עם הקהילה היהודית? זה כמו שתגידו שכל המוסלמים טרוריסטים"

ניקולא אנלקה, ווסט ברומיץ', חוגג בתנועת מועל יד הפוכה. Christopher Lee, GettyImages
"אין לי היסטוריה של גזענות או אנטישמיות". אנלקה בחגיגת השער המדוברת/GettyImages, Christopher Lee

שלושה חודשים אחרי שיצר סערה גדולה, ניקולא אנלקה סוף סוף מדבר ומסביר את השערורייה שחולל. כזכור, בסוף חודש דצמבר החלוץ הצרפתי ששיחק במדי ווסט ברומיץ' מול ווסטהאם כבש שער ראשון מאז אוגוסט 2011 וחגג עם תנועת מועל יד הפוכה שידועה בצרפת כאנטישמית. אנלקה שהושעה מחמישה משחקים וספג קנס כספי בגובה 80 אלף ליש"ט עזב את ווסט ברומיץ' בחודש שעבר.

בראיון ל"מטרו ניוז" בצרפת הסביר אנלקה: "הקנל שלי לא הובן נכון. אין לי היסטוריה של גזענות או אנטישמיות. אין לכך שום הוכחה שיש לי קשר לזה, אפילו לא רמז לכך. אף פעם לא הייתה לי בעיה עם הקהילה היהודית ולמה שבכלל תהיה לי? יש כל כך הרבה שאלות ואין תשובות לכך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפור שכבר הפך לבדיחה. אנלקה עם דיאדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנלקה המשיך וניסה להסביר את המשנה שלו בנושא, ואמר: "בשלב מסוים אנחנו חייבים להפסיק להיות פרנואידים ולהאמין שכולנו במלחמה. האנשים שכותבים את הכותרות לא מכירים את החיים שלי. מכיוון שיש אנשים שביצעו את הקנל בפני בתי כנסת, התנועה הפכה להיות גזענית ואנטישמית בכל מקום ובכל סיטואציה. סליחה, אני לא מקבל את זה. ניסיתי לקבל את זה, אבל זה לא נכון".

מכאן אנלקה המשיך לתהות בצורה צינית: "אם אני מבין נכון, כל הכמרים הם פדופילים וכל המוסלמים הם טרוריסטים? מבחינתי, זה אותו עיקרון. אם זה יימשך, האנשים שמחליטים שקנל מזוהה עם גזענות עוד ימנעו מאיתנו בקרוב לאכול אננסים. זו תנועה גסה, אני מסכים איתך, אבל לא הייתה שום מחשבה דתית כחלק מזה. אני לא גזען ולא אנטישמי והתנועה הזו הייתה הקדשה פשוטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully