וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הפועל חיפה: ימפולסקי או אבידור במקום לאלה

החלוץ ערך אימון מלא אך לא יפתח (ש', 18:00). שוקרני יחליף את עזאם. באשדוד, קינדה המוצהב יעדר, רועי בקל חוזר

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 32. אשדוד מובילה 8:13 בניצחונות ועוד 11 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשאשדוד מארחת זה חד צדדי בטירוף: היא מובילה 2:10 בניצחונות ועוד חמישה משחקים נגמרו בתיקו.

* הפועל חיפה לא ניצחה באשדוד מאז מרץ 2001. היא גברה שם על מ.ס. 0:2 משערים של אורן זיתוני ומיכאל אניצ'יץ'.

* אשדוד עם רצף של שלושה הפסדי בית. הדרך אל שיא המועדון בליגה הראשונה (שמונה הפסדי בית רצופים ב-2000/01) עוד ארוכה (ובכל מקרה השיא הזה לא יכול להישבר העונה).

* להפועל חיפה עדיין אין ניצחון חוץ ב-2014. הפעם האחרונה שהיא חגגה מחוץ לקרית אליעזר הייתה ב-28.12.13 מול רעננה בנתניה.

נתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
עדיין רחוקים מהרצף השלילי. ניר קלינגר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

ההפסד הביתי להפועל ניר רמת השרון במחזור שעבר הביא עימו דאגות מיותרות לקבוצה. הפסד נוסף ואפילו תיקו נגד הפועל חיפה, ואשדוד שמרוחקת כעת שמונה נקודות מהקו האדום, עשויה בתסריט לא דמיוני להיקלע אל תוך מאבקי התחתית. במועדון מקווים לנצל את ההזדמנות במשחק בית נוסף כדי לגמור סופית את העונה ולהמשיך בראש שקט את משחקי הפלייאוף התחתון.

הבלם יא יא פטי שסופסל בשני המשחקים האחרונים למרות שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות ישוב למרכז ההגנה לצידו של ישראל ראש. רועי בקל, אחד השחקנים הבולטים העונה בקבוצה, סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויפתח בקישור לצידם של מיכאל סירושטן ואלכסנדר דוידוב. בנצי מושל, ניב זריהן וטימור אביטן נאבקים על שני מקומות נוספים בהרכב לצידו של ירו בלו. גדי קינדה המוצהב יעדר.

הפועל חיפה:

שלומי דורה מתכנן כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד לבני יהודה. דורה כעס מאוד על השחקנים לאחר ההפסד ובחיפה חוששים שהפסד נוסף יסבך אותם במאבקי ההישרדות וילחיץ את המערכת. "אנחנו יוצאים למגרש חוץ קשה מאוד", אמר דורה לקראת המשחק. "המטרה שלנו היא לעצור את התקופה הלא טובה שלנו ולחזור עם שלוש נקודות שיעזרו לנו לסיים במקום הכי גבוה שאפשר העונה".

מהראן לאלה, שסבל מנקע קל בקרסול, התאמן היום אימון מלא אך צפוי לפתוח על הספסל, כשדלה ימפולסקי או יובל אבידור יחליפו אותו. גם רועי שוקרני עשוי לחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה, כשמסתמן שעאהד עזאם יודח מההרכב.

מלבד המשחק בחיפה מחכים לנחיתתו של כץ שצפויה להתרחש עוד לפני ליל הסדר. בחיפה בטוחים שכאשר כץ יגיע לארץ יתקדמו דברים לקראת העונה הבאה כשהדבר בדחוף ביותר מבחינת המועדון הוא לממש את האופצייה על זרקו קוראץ', מכיוון שאם עד ה-15 באפריל בחיפה לא ישלמו את 150 אלף היורו לזטה המונטנגרית, קוראץ' יהפוך לשחקן חופשי וזטה תוכל למכור אותו לקבוצות אחרות או לחילופין לדרוש סכום גבוה יותר על הרכישה.

רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה לפני גיא מלמד שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות. רועי שוקרני/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: יא יא פטי

הבלם הקונגולזי סבל מירידה ביכולתו ולכן סופסל במשחקים האחרונים. כעת קלינגר מחזיר אותו להרכב ומצפה שפטי ינהיג את ההגנה במשחק שבט אם אשדוד תנצח, העונה עשויה להסתיים מבחינתה. פטי ימצא מולו את ז'רקו קוראץ', אחד החלוצים הטובים בליגה, ויצטרך להיות מרוכז ומפוקס כדי שאשדוד לא תאבד נקודות ביתיות נוספות.

הפועל חיפה: טאדאס קיאנקאס

הבלם הליטאי הוכיח שהוא אחד השחקנים הכי יציבים העונה בהפועל חיפה. במשחק שמהווה צומת דרכים עבור הקבוצה, כשניצחון יבטיח כמעט באופן סופי את ההישארות והפסד עשוי לסבך אותה, קאינסקאס יהיה חייב לנטרל את ההתקפות של אשדוד ולהראות מנהיגות.

יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד מול דין מימוני שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מצפים ממנו שינהיג את ההגנה. יא יא פטי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, עמירן שקלים (ג'ואון אושאניווה), מיכאל סירושטן, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, בנצי מושל, ניב זריהן (טימור אביטן), ירו בלו.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל (עאהד עזאם), אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, אור אוסטווינד, רועי שוקרני (יובל אבידור) הישאם כיוואן, דלה ימפולסקי (יובל אבידור), זרקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully