וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדוני זוביזארטה הגיש את התפטרותו מברצלונה

המנהל הטכני ניסה לקחת אחריות לאחר העונש, ונדחה. מה יהיה מול בטיס (ש', 19:00, ספ' 5)? ריאל, ללא רונאלדו, מול סוסיאדד

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
זה הזמן שברצלונה צריכה אותו הכי הרבה. מסי/רויטרס

שבעה מחזורים לסיום העונה בספרד, ונראה שמעכשיו ועד סוף העונה המתח רק יילך ויעלה. שלוש הגדולות יעלו לשחק בזו אחרי זו כאשר המוליכה אתלטיקו מדריד תהיה הראשונה (שבת, 17:00) כשתפגוש את ויאריאל שנאבקת על מקום באירופה. מיד אחריה (19:00) ברצלונה, שעדיין מרגישה חבולה מהעונש שספגה על ידי פיפ"א, תארח את בטיס האחרונה וריאל מדריד תתארח אצל ריאל סוסיאדד (21:00).

צמרת הליגה בספרד (אחרי 31 מחזורים)

1. אתלטיקו מדריד 76 נקודות
2. ברצלונה 75 נקודות
3. ריאל מדריד 73 נקודות

אתלטיקו מדריד - ויאריאל (שבת, 17:00, ספורט 5)

מעטים האמינו שבשלב הזה של העונה, כשנותרו רק שבעה מחזורים לסיום, דווקא אתלטיקו מדריד תאחוז במקום הראשון ותהיה במומנטום יותר טוב משתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד. הקולצ'ונרוס שמגיעים אחרי ה-1:1 נגד בארסה בצ'מפיונס ניצחו בכל חמשת המחזורים האחרונים שבהם הם ספגו שער אחד, נתון מדהים בפני עצמו. כמו כן, אתלטי לא הפסידה עדיין העונה בוויסנטה קלדרון ותקווה להמשיך את הרצף המצוין.

אלא שהבשורה הפחות נעימה מבחינתם תהיה חסרונו של דייגו קוסטה שנפצע באמצע השבוע ונמצא בספק. החלוץ שהבקיע 33 שערים בכל המסגרות סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, אבל לא מדובר בפציעה רצינית. מנגד, ויאריאל שמדורגת שביעית ממשיכה להיאבק על מקום באירופה ממנו היא רחוקה נקודה בלבד. המומנטום של הצוללת הצהובה לא ממש מזהיר כשהם השיגו ניצחון אחד בששת המחזורים האחרונים והפסידו בארבעה מששת משחקי החוץ האחרונים.

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
זו ההזדמנות שלו. דויד וייה/רויטרס

ברצלונה - בטיס (שבת, 19:00, ספורט 5)

השבוע המסויט שעבר על ברצלונה רק העלה עוד יותר את הספקות לגבי התנהלותו של המועדון בשנים האחרונות. היום דיווחה תחנת רדיו קטלאנית כי המנהל הטכני אנדוני זוביזארטה הגיש את התפטרותו ביום רביעי, מספר שעות אחרי העונש הכבד שהוטל על אלופת ספרד, אולם ראשי המועדון דחו את ההצעה. בתוך כל האי-סדר הזה, תנסה בארסה להתעסק בכדורגל, ולמשחק מחר היא מגיעה עם רצף של ארבעה ניצחונות בליגה.

ובינתיים מאמנה של נבחרת ברזיל, לואיז פליפה סקולארי, מנסה להסביר מדוע ניימאר לא מצליח בשלב הזה לפרוח בברצלונה. החלוץ אמנם הבקיע את השער החשוב באמצע השבוע, אבל סקולארי משוכנע: "ניימאר לא מבריק בבארסה מכיוון שהם משחקים שונה ממה שהוא רגיל. הוא טוב יותר כשיש לו שטח, אבל ברצלונה רוצה שהוא ישחק בצד ימין. לתקשורת בספרד יש דעה מסוימת על ניימאר ולתקשורת בברזיל יש דעה אחרת". בכל מקרה, ג'רארד פיקה הפצוע ייעדר ומארק בארטרה אמור לחבור לחאבייר מסצ'ראנו במרכז ההגנה.

בבטיס שכמעט השלימו לגמרי עם הירידה מקבלים צ'אנס אולי אחרון להפוך את היוצרות ולהתגבר על פער שמונה הנקודות מהקו האדום. הקבוצה של גבריאל קלדרון דווקא השיגה שני ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
"לתקשורת בספרד יש דעה שונה ממה שיש לתקשורת בברזיל". ניימאר/AP

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד (שבת, 21:00, ספורט 5+)

מבין שלוש הגדולות, הבלאנקוס עולים לשחק אחרונים כשכל הלחץ מוטל על כתפיהם וכשהם יודעים מה עשו היריבות. אלא שבזמן שהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי פורחת בליגת האלופות ובאמצע השבוע סיפקה הצגה מצוינת מול דורטמונד עם 0:3 חלק, בליגה דווקא עכשיו פחות הולך לה בשבועות האחרונים ואולי ה-0:5 על ראיו וייקאנו במחזור האחרון ייתן לה ביטחון לתת דחיפה במאני טיים.

כריסטיאנו רונאלדו שהוחלף באמצע השבוע בגלל פציעה קלה בקרסול לא יהיה בסגל. כזכור, הפורטוגלי ספג קריאות בוז בשבוע שעבר, וחברו צ'אבי אלונסו אמר: "כריסטיאנו עשה את הדבר הנכון כשהוא יצא כדי להיזהר. זה לא מפתיע שיש עכשיו הרבה פציעות. אנחנו צריכים להיזהר עכשיו עם לוח המשחקים מכיוון שהכול צמוד מאוד".

הקשר גם התייחס לשני המאבקים שמחכים לקבוצה, בליגת האלופות ובליגה, ואמר: "זה לא שאלה של בחירה. אתה צריך להיאבק על הכול ויש לנו הזדמנות נהדרת לזכות בכל התארים. בליגה אנחנו עושים עבודה טובה יותר מהשנה שעברה". פרט לרונאלדו, ריאל תחסר את מרסלו הפצוע. ריאל סוסיאדד, מנגד, ממשיכה לפנטז על מקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה שנה שנייה ברציפות, והיא רחוקה שש נקודות בלבד משם. הבאסקים שהפסידו רק פעמיים בבית העונה יכולים לשאוב לא מעט עידוד גם מהעובדה שבשלהי העונה שעברה הם כפו 3:3 מול ריאל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
"לא מפתיע שיש עכשיו הרבה פציעות". רונאלדו/AP

משחקים נוספים:

אלמריה - אוסאסונה (שישי, 22:00)

ראיו וייקאנו - סלטה ויגו (שבת, 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully