וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה את גלאטסראיי 85:86 בהארכה

גם 35 נק' של ארצג לא עצרו את הרוסים, שחייבים לנצח ביד אליהו ושריאל תפסיד בקובנה כדי לתפוס את ראשות הבית

שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ' מול שחקן גלאטסראיי קרלוס ארויו. GettyImages
המקום הרביעי של ארויו בסכנה, המקום הראשון של תאודוסיץ' בינתיים בידיים שלו/GettyImages

המחזור ה-13 בטופ 16, האחד לפני האחרון, הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים. בבית ה' אולימפיאקוס הבטיחה מקום בהצלבה עם ניצחון במשחק חוץ על האחרונה אנאדולו אפס בתוצאה 78:83. בבית ו', היה חם במוסקבה, שם צסק"א רשמה ניצחון שמיני רצוף, אחרי הארכה, 85:86 על גלאטסראיי. בשבוע הבא צסק"א תגיע ליד אליהו לקרב מול מכבי תל אביב בדיעה שהיא חייבת לנצח את הצהובים להשיג את המקום הראשון בבית. שחקניו של דייויד בלאט אמנם סיימו במקום השלישי בבית ו', אבל יהיו להוטים לנקום ברוסים על התבוסה 100:65 במשחק במוסקבה. יהיה לוהט.

ריאל מדריד הביסה את קובאן 55:81, והיא תקווה לשמור על ראשות הבית גם בשבוע הבא. ריאל מובילה על צסק"א בהפרש הסלים כך שאם השתיים תסיימנה עם אותו מספר נקודות, הבלאנקוס הם אלה שיעלו מהמקום הראשון בבית ו'. לריאל יחס סלים שטוב ב-24 נקודות מזה של צסק"א, כך שרק ניצחון רוסי ביד אליהו בהפרש גדול יחד עם הפסד של ריאל ככל הנראה יסלול את דרכה של צסק"א לראשות הבית.

בית ה'

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 83:78

אלופת אירופה הבטיחה העפלה להצלבה ועשתה זאת בצורה מרשימה כשלאחר רצף של ארבעה הפסדים היא רשמה הערב את ניצחונה השלישי ברציפות. הניצחון באיסטנבול ממקם אותה רביעית עם 20 נקודות, שתיים מעל מלאגה החמישית, ועתה אולימפיאקוס מתכוננת למחזור האחרון בו תשחק נגד יריבתה השנואה פנאתינייקוס, אשר גם לה 20 נקודות. המנצחת תץסיים במקום השלישי בבית ה'. ואסיליס ספאנוליס, שנעדר בלא מעט משחקים בטופ 16 עקב פציעה, חזר לעצמו עם 17 נקודות, בריאנט דנסטון ומתיו לוז'סקי קלעו 13 כל אחד. קוסטס וסילאידיס וג'מון גורדון הוליכו את אפס איסטנבול עם 16 כל אחד.

שחקן גלאטסראיי זוראן ארצג. GettyImages
גם יכולת שיא שלו לא עזרה לטורקים. ארצג/GettyImages

בית ו'

צסק"א מוסקבה - גלאטסראיי 85:86 (בהארכה)

מפגש מרתק ומותח בין זו שנאבקת על הלחם, וזו שנהנית מהחמאה. צסק"א רשמה ניצחון שמיני ברציפות ביורוליג והזיעה עד שהשיגה אותו. לאורחת, מהצד השני, יש משחק קל מול פרטיזן בלגרד במחזור האחרון, אבל לא בטוח שניצחון שם יספיק.

הרוסים פתחו עם 2:9 אבל גלאטסראיי ענתה בריצת 4:18 שאפשרה לה להוליך 20:24 בתום עשר הדקות הראשונות. הרבע השני היה צמוד והקבוצות ירדו למחצית בשוויון 38:38. ברבע השלישי הטורקים הוליכו אבל צסק"א נשארה צמודה. שלשה של זוראן ארצג העניקה לגלא יתרון 51:52 בסיומו. המותחן נמשך גם ברבע הרביעי. 37 שניות לסיום זוראן ארצג דייק מהקו והשווה עבור גלא ל-67:67. מילוש תאודוסיץ' איבד בהמשך לארצג, שמסר לקרלוס ארויו, אך זה איבד את הכדור והמשחק הלך להארכה. בתוספת הזמן אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. סינאן גולאר השווה לגלא מהקו כשנותרו 13 שניות לסיום, הרוסים יצאו להתקפה וסוני ווימס קלע 2 מהעונשין והעלה אותם ל-84:86. הכדור הגיע לאנדר ארסלאן שנשלח לקו אבל דייק רק בזריקה אחת, הרוסים לא מעדו ב-11 השניות שנותרו וניצחו 85:86. סשה קאון הוליך את צסק"א עם 14, מילוש תאודוסיץ' קלע 13, סוני ווימס וננאד קרסטיץ' הוסיפו 12 כל אחד. זוראן ארצג הצטיין בלגאטסראיי עם הצגה של 35 נקודות ו-9 ריבאונדים שהעניקו לו 36 נקודות מדד.

ריאל מדריד - קובאן 55:81

הבלאנקוס התאוששו מההפסד המפתיע לבאיירן מינכן עם נצחונות על צסק"א ומכבי תל אביב, ואחרי הניצחון הערב המקום הראשון ככל הנראה יהיה שלה בזכות יחס סלים טוב יותר מזה של צסק"א.

כצפוי, מדריד נטלה את ההובלה כבר בפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 8:19. ברבע השני המארחת הפגיזה 27 נקודות והוליכה במחצית 24:46. המחצית השנייה הייתה גרבאג' טיים בו ריאל הגדילה את היתרון עד לסיום. הקפטן הוותיק פיליפה רייס הוביל את ריאל עם 15 נקודות, סרחיו רודריגס וסרחיו יול עזרו לו עם 13 כל אחד. ריצ'רד הנדריקס בלט בקובאן עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים.

משחק נוסף:

פרטיזן בלגרד - ז'לגיריס קובנה 67:78

מרכוס וויליאמס שחקן לוקומוטיב קובאן מול שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
ריאל לא הסתבכה. רודריגס מול וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully