וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד ראשון לבאיירן מינכן אחרי שנה וחצי

גווארדיולה העלה הרכב משני מאוד נגד אוגסבורג והאלופה נכנעה 1:0. הפסד ראשון מאז אוקטובר 2012. דורטמונד ניצחה

שחקני באיירן מינכן, ראפיניה, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, מריו גצה, תומאס מולר, לאופולד צינגרלה. Alexander Hassenstein, GettyImages
הכוכבים נשלחו לספסל, באיירן נכנעה. השחקנים באדום מחייכים לפני שריקת הפתיחה/GettyImages, Alexander Hassenstein

המחזור ה-29 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי עם ניצחון בית חשוב מאוד של המבורג על לברקוזן בתוצאה 1:2, והאקשן נמשך ביום שבת עם הפתעה גדולה: הניצחון הראשון אי פעם של אוגסבורג על באיירן מינכן, 0:1. שאלקה נפרדה מוורדר ברמן ב-1:1 ודורטמונד ניצלה זאת כדי לפתוח פער של שלוש נקודות במאבק על המקום השני עם 1:2 על וולפסבורג.

פפ גווארדיולה, מאמן באיירן מינכן. GettyImages
שילם ביוקר. גווארדיולה/GettyImages

אוגסבורג - באיירן מינכן 0:1

פרנק ריברי, אריאן רובן ופיליפ לאהם נותרו מחוץ לסגל, דאנטה, תומאס מולר, דויד אלאבה, מריו גצה ואחרים ישבו על הספסל ובהרכב הופיעו שחקנים כמו מיטשל וייזר, אילי סלחי ופייר אמיל הויברג. ככה זה נראה מבחינת באיירן מינכן היום. הבונדסליגה כבר לא חשובה והאלופה הדורסנית ספגה הפסד ראשון מאז ה-28 באוקטובר 2012 (2:1 לבאייר לברקוזן). יתרה מכך, היא נכנעה לאוגסבורג לראשונה בהיסטוריה. סשה מולדרס כבש בדקה ה-31 אחרי טעות של וייזר. פפ גווארדיולה הכניס בהמשך את גצה, מולר ואלאבה, אבל אוגסבורג עמדה בפרץ וחגגה ניצחון ראשון אי פעם על האימפריה. זה גם היה המשחק הראשון בו באיירן לא כובשת בבונדסליגה מאז ה-14 באפריל 2012 (מול מיינץ) - 65 משחקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן אוגסבורג, סשה מולדרס. AP
נכנס להיסטוריה. מולדרס/AP

דורטמונד - וולפסבורג 1:2

סגנית אלופת אירופה ניצלה את התיקו של שאלקה ופתחה פער של שלוש נקודות במאבק על המקום השני בבונדסליגה. וולפסבורג, שניצחה את דורטמונד בסיבוב הראשון ולא הפסידה לה פעמיים בעונה שעברה, רשמה את אחת מהחמצות העונה עם גלישה משותפת של איביצה אוליץ' ולוקאש פישצ'ק שהדביקו יחד את הכדור למשקוף פעמיים. בדקה ה-34 אוליץ כבר מצא מקרוב את הרשת של השוער המחליף מיטשל לנגראק, אבל יורגן קלופ הגיב עם שני חילופים בהפסקה וראה את קבוצתו מתעוררת בניצוחו של מרקו רויס. "רולס רויס" בישל בדקה ה-51 לרוברט לבנדובסקי את שערו ה-17 העונה ובדקה ה-77 הבקיע את ה-13 שלו אחרי שמקס גרון שמט כדור בשל התנגשות בבלם רוברט קנוכה. בכך הגיע רויס למעורבות ב-101 שערים בקריירת הבונדסליגה שלו (63 שערים ו-38 בישולים ב-154 משחקים).

ורדר ברמן - שאלקה 1:1

שאלקה הייתה יכולה לעלות לפחות זמנית למקום השני במקרה של ניצחון, אבל נאלצה להסתפק בנקודה. פרנקו די סנטו הארגנטינאי כבש עבור ברמן בדקה ה-15 אחרי בישול של אלג'ירו אלייה, אבל לאון גורצ'ה השווה בדקה ה-33. הרויאל בלוז ניצחו את ברמן בשמונה מתוך 10 המפגשים האחרונים שקדמו למשחק הזה, אבל הפעם התאכזבו.

שחקני דורטמונד חוגגים עם רוברט לבנדובסקי (במרכז). רויטרס
ניצחון ראשון על וולפסבורג אחרי שנתיים. דורטמונד חוגגת/רויטרס

המבורג - באייר לברקוזן 1:2


ניצחון יקר להמבורג שנאבקת נגד ירידה ראשונה אי פעם מהבונדסליגה, הפסד כואב ללברקוזן שהמקום שלה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה נמצא בסכנה ברורה ומיידית. הקאן צ'להאנולו המשיך לפרוח עם הראשון של המבורג בדקה הרביעית והתשיעי שלו העונה, אבל ג'וליאן בראנדט השווה בדקה ה-58 אחרי טעות של שוער המבורג, רנה אדלר. המילה האחרונה הייתה שייכת להייקו וסטרמן, שכבש שער יפהפה בבעיטה מהאוויר, שמונה דקות לסיום.

שחקן המבורג הקאן צ'לחנוילו. GettyImages
ניצחון יקר. המבורג חוגגת/GettyImages

נירנברג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0
למנשנגלדבאך: חואן ארנגו (17), מקס קרוזה (79, פנדל).

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 0:2
לפרנקפורט: חוסלו (52), אלכסנדר מאייר (85).

שטוטגרט - פרייבורג 0:2
לשטוטגרט: אלכסנדרו מקסים (69), מרטין הארניק (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully