וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "הפתיחה של דאבור בשוויץ היתה סנסציונית"

קשר ציריך מתכונן לדרבי מול גראסהופרס ואקס מכבי ת"א בשבת. דאבור: "אם אתה מנצח דרבי בישראל, אתה גיבור העיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכן, פתיחה סנסציונית. דאבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבת הקרוב יתקיים דרבי ישראלי (ולמעשה לא רק ישראלי) בשוויץ, כשגראסהופרס של מונס דאבור תארח את פ.צ. ציריך של אבי ריקן, ולרגל המאורע קיימו בתקשורת השוויצרית ראיון משותף עם השניים. קשר בית"ר ירושלים לשעבר החמיא לחברו החדש במדינה, ואמר: "היתה לו פתיחה סנסציונית כאן. כמובן שאני מכיר את מונס מישראל, שיחקנו אחד מול השני, וזה טוב שיש יותר משחקן ישראלי אחד כאן. זה פותח את הדלת לשחקנים נוספים למעבר לאירופה".

"אני מכיר בחשיבות המשחק נגד גראסהופרס, עבור האוהדים והמועדון", אמר ריקן. "הקהל קיבל אותה יפה מאוד פה, ואני רוצה לנצח בשבת כדי להחזיר להם". על ההבדלים בין שוויץ וישראל, אמר: "בשוויץ הכל שקט יותר. החיים בישראלי משוגעים. ככדורגלן, מקבלים כאן יותר זמן חופשי ושקט. בישראל אני לא יכול לצאת לאכול בלי שיפנו אלי ויבקשו להצטלם איתי".

דאבור דיבר על תחילת הדרך הנהדרת שלו בגאסהופרס: "זה נפלא עבורי. ציריך יפהפיה, והרבה יותר שקטה מתל אביב. יש לנו כאן שחקנים טובים מאוד, מאמנים ומתקנים מצוינים. אין מתקנים כאלה בישראל. בהתחלה היה לי קצת קשה להתשלב, אבל אבי לקח אותי תחת חסותו והראה לי את העיר והמסעדות והחנויות. נישאר חברים בלי קשר למי תנצח בשבת. בישראל, אם אתה מנצח דרבי תל אביבי, אתה גיבור העיר. אם אתה מפסיד, אתה מתחבא למשך ימים שלמים. אני מניח שבציריך זה יהיה קטן יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה טוב שיש יותר משחקן ישראלי אחד כאן. זה פותח את הדלת לשחקנים נוספים למעבר לאירופה". ריקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully