וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב יעלה לשחק ראשון, דודי סלע אחריו

הטניסאי מספר 2 יתמודד מול קאבצ'יץ' הסלובני (121 בעולם) וסלע יפגוש את רולה (118) בקרב על הפלייאוף בבית העליון

נבחרת הדייויס של ישראל. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
יצליחו להדהים על החימר? נבחרת הדייויס של ישראל/מערכת וואלה! NEWS, עפרה פרידמן, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל תפתח מחר (שישי) את המפגש בסלובניה במסגרת הבית האירופי/אפריקאי, והיום נערכה הגרלת סדר המשחקים שבה גם הוכרזו שני הטניסאים היריבים שיפגשו את אמיר ויינטרוב ודודי סלע. כידוע, ניצחון ישראלי יעלה את הנבחרת למשחקי הפלייאוף לבית העליון שיתקיימו בחודש ספטמבר, בעוד הפסד יסדר לה מפגש עם פורטוגל בניסיון להימנע מפלייאוף ירידה לבית תחתון יותר.

ויינטרוב (198 בעולם) יהיה הראשון שיעלה על מגרש החימר בסלובניה (שישי, 12:00) כאשר הוא יתמודד מול בלאז' קאבצ'יץ' (121 בעולם) ומיד לאחריו יופיע דודי סלע (69) למשחק יחידים נוסף מול בלאז' רולה. בשבת יתקיים משחק הזוגות (15:00) כאשר אנדי רם ויוני ארליך יתמודדו מול גרגה ז'מיליה ורולה, וביום ראשון יערכו שני משחקי יחידים נוספים שעשויים להכריע את גורל ההתמודדות כאשר סלע יפגוש את קאבצ'יץ' ו-ויינטרוב ישחק מול רולה. יום המשחקים יחל ב-12:00.

"היה שבוע מעולה מבחינתנו", אמר הקפטן, אייל רן. "התנאים מצוינים והאווירה רגועה. יש התקדמות בכל ההיבטים, גם ברמת המשחק של השחקנים וגם בסבלנות על המגרש. התנועה על המגרש השתפרה במהלך השבוע. אנחנו מרגישים את רמת הדריכות שעולה. כמו בכל גביע דייויס, אנחנו מכינים את עצמנו למשחקים ארוכים ואני סומך על השחקנים שיביאו טניס טוב, לחימה ואת הניסיון שלהם. אני בטוח שהנבחרת תהיה מאוחדת כל הזמן והשחקנים ימצאו את הדרך לחזק אחד את השני. עדיין לא ברור מה ההרכב של הסלובנים ומחר בהגרלה נדע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully