וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית': "ברגעים המכריעים אנחנו צריכים לשחק חכם יותר"

3.4.2014 / 13:59

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מכבי ת"א לא מרימה ידיים לקראת באיירן. בלאט: "נצא מהמצב הזה בשקט והתמדה בשיטה שלנו"

ברני ארדוב

צפו בתוכנית "משחק מקדים" לקראת באיירן מינכן

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, במכבי תל אביב רוצים לחזור למסלול הניצחונות במשחק היורוליג הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) מול באיירן מינכן. דיוויד בלאט, שקיים לא מעט שיחות עם שחקניו מאז ההפסד לחיפה, אמר לקראת המשחק: "לבאיירן יש עונה מצוינת ביורוליג ובליגה המקומית. יש להם סגל רחב מאוד, הם 'פשטו' על כל השחקנים הטובים שהיו בגרמניה ובנו את עצמם כדי להגיע רחוק ובינתיים למרות שהם לא לקחו את הגביע הם מצליחים".

הערב: באיירן מינכן נגד מכבי תל אביב

התוכנית "משחק מקדים" לקראת באיירן מינכן

יורוליג: מילאנו הביסה את ברצלונה 63:91

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. אדריאן הרבשטיין
"כרגע הדברים הפשוטים לא הולכים ובימים כאלה שאתה יכול לנצח או להפסיד בנקודה ואתה דווקא מפסיד בנקודה אז זה מוסיף עוד יותר לאובדן של הביטחון ולאי הנוחות". בלאט/אדריאן הרבשטיין

על המשחק הקודם נגד הגרמנים אמר בלאט: "במפגש הקודם בבית היה לנו קרב אדיר נגדם עד שניצחנו, ואז אנשים לא הבינו עד כמה הם חזקים, אבל עכשיו אני חושב שהם מבינים, במיוחד אחרי שראו אותם מנצחים את ריאל מדריד, במיוחד בבית שם היא משחקת מעולה".

בלאט הוסיף על התקופה הרעה שהקבוצה עוברת: "אנחנו בתקופה לא טובה, הפסדנו שלושה משחקים בהפרש של חמש נקודות. המשחקים היו יכולים באותה מידה להסתיים אחרת. אנחנו כואבים מהעניין הזה, אך עוד לא הרמנו ידיים ואנחנו יודעים שנצא מזה רק בשקט והתמדה בשיטה ובדרך שלנו. כרגע הדברים הפשוטים לא הולכים ובימים כאלה שאתה יכול לנצח או להפסיד בנקודה ואתה דווקא מפסיד בנקודה אז זה מוסיף עוד יותר לאובדן של הביטחון ולאי הנוחות. זו דינמיקה של עונה, לא של כל העונה, אבל של החלק הזה בעונה. אנחנו מודעים למצב ואף אחד לא מרגיש טוב בגללו, אבל אנחנו כאן, אנחנו לא הולכים לשום מקום ואני מציע שלא יחשבו כך".

לשאלה לגבי הבעיות מקו העונשין, השיב בלאט: "לכל קבוצה יש את הנקודות החזקות שלה וגם את הנקודות הפחות טובות. אני חושב שלכל שחקן, גם לקלעים הטובים ביותר וגם לקלעים הפחות טובים, יש את האפשרות להשתפר, אנחנו לא נהפוך את השחקנים שקולעים בפחות מ-50 אחוז לכאלה שקולעים ב-80 או 90 אחוז. אנחנו צריכים לעשות פעולות אחרות כדי להתגבר על הבעיה ולנצח משחקים".

בלאט גם דיבר על מה שנשאר לקבוצה להשיג העונה: "נשארו לנו שלוש מטרות: להגיע לשמונה הגדולות, במידה שנעשה את זה - נילחם על מנת להגיע לפיינל פור, והמטרה השלישית היא לזכות באליפות".

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. ברני ארדוב
דווין סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית' התייחס גם הוא למצבם של הצהובים: "אין ספק שהמצב קשה, אבל לפני מספר שבועות היינו במצב טוב ואנחנו עובדים היום בדיוק כמו שעבדנו אז. אנחנו צריכים לשים לב יותר לפרטים הקטנים ולבצע אותם יותר טוב. בכל המשחקים האחרונים היינו בעניינים והיינו במרחק של סל או שניים, אבל ברגעים המכריעים אנחנו צריכים לשחק בצורה חכמה וטובה יותר".

לשאלה האם ההפסדים ישפיעו מנטלית על הקבוצה במשחקים הקרובים, השיב סמית:" אנחנו צריכים להישאר חיוביים בכל מה שקשור לצד המנטלי ולהאמין במערכת שלנו ובעבודה שאנחנו עושים, נמשיך לעבוד קשה כל יום. המאמנים ממשיכים להכין אותנו ואנחנו כשחקנים צריכים לעשות את העבודה טוב יותר על הפרקט. שלושה משחקים הוכרעו על חודו של סל. זה הרגיש כאילו חיכינו למהלך של היריבה במקום להמשיך ולהישאר אגרסיביים. הייתה לנו את הבעיה הזו בעבר שהובלנו שלושה רבעים בפער גבוה ואז הורדנו את הקצב ברבע האחרון".

על המשחק הטוב שהיה לו בשבוע שעבר אמר סמית': "המשחק נגד ריאל כבר לא יושב לי בראש, כל משחק עומד בפני עצמו. אנחנו צריכים להגיע לשם ולהתרכז במשחק נגד באיירן בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully