וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר מגנים ברוסיה וסרביה

3.4.2014 / 11:41

בונים על עזיבת טואטחה? במועדון עוקבים אחר מגני פרטיזן וקרסנודאר. דיווח: קשר לבסקי סופיה ולדימיר גאדז'ב מועמד

one

במכבי חיפה בונים כנראה על עזיבת טאלב טואטחה בעונה הבאה. המגן מבוקש בסטנדרד ליאז', ועוד בטרם הוגשה עליו הצעה במועדון כבר עוקבים אחרי מגנים שמאליים. שניים מהשמות שהוזכרו בימים האחרונים ונמצאים במעקב הם המגן השמאלי של קרסנודאר הרוסית, הסרבי דושאן אנג'לקוביץ' ושחקנה של פרטיזן בלגרד, ולדימיר וולקוב, עליו כבר דיווחנו השבוע.

אנג'לקוביץ' (31) רשם הופעה אחת בנבחרת סרביה ב-2007, ומאז 2009 משחק בקביעות בליגה הרוסית – עונה אחת במדי רוסטוב ומאז הוא בקרסנודאר. וולקוב (27) המונטנגרי משחק בפרטיזן מאז 2011, והוא מסוגל לשחק גם כקשר שמאלי. לסרביה הוא הגיע משריף טירספול, הקבוצה בה משחק כיום קובי מויאל. על פי הערכות, שוויים של המגנים נע סביב מיליון יורו.

היום (חמישי) דווח בתקשורת הבולגרית כי חיפה מעוניינת בקשר לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב בן ה-26. השחקן, על פי הדיווח, יהיה חופשי בקיץ. העונה הוא כבש ארבעה שערים ב-25 הופעות ונחשב לשחקן הרכב. העונה הוא ספג שמונה כרטיסים צהובים ואדום. גאדז'ב נרכש בעבר על ידי פנאתנייקוס היוונית וכבר שיחק בקבוצת הבוגרים שלה, אך הרומן הסתיים מהר והוא חזר לבולגריה לאחר תקופה קצרה.

ולדימיר וולקוב. רויטרס
שוויו נע סביב מיליון יורו. ולדימיר וולקוב/רויטרס

בעניין אחר: במכבי חיפה קיבלו אישור לארח את המשחקים באירופה בקרית אליעזר, זאת אם הקבוצה תעפיל כמובן למפעל האירופי. עדיין לא ידוע מתי ייפתח במדויק איצטדיון "סמי עופר", אך ההערכה מכוונת לתחילת העונה הבאה. חיפה הודיעה אתמול כי תשקול לערער על החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שפסק עונש רדיוס בפועל.

חיפה תערוך מחר את האימון המסכם לקראת בני סכנין, כשכבר עכשיו ברור שהשוער בויאן שראנוב יפתח בין הקורות במקום אמיר אדרי הפצוע. גם חן עזרא נטש את האימון אתמול. בחיפה מקווים שבית הדין העליון לא ישנה את ההחלטה בנוגע לקשר רובן ראיוס, כך שיוכל לחזור ולשחק מול הפועל באר שבע.

ראיוס הוא היחיד מבין הזרים שמתנדנד לקראת העונה הבאה. ההערכה היא שבויאן שראנוב, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ' ותמאש פרישקין יעזבו. בחיפה היו מאוד רוצים לראות את תומר חמד בקבוצה בעונה הבאה, אבל אם הוא יחליט שלא לחזור לישראל ייתכן מאוד שזאת תפנה לדודו ביטון, שקבוצתו אלקורקון בסכנת ירידה לליגה השלישית בספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
האצטדיון העירוני, חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחכים. אצטדיון סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully