וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תציע חוזה לשנתיים, אלישע לוי יעדיף לעונה

המועדון הודיע למאמן: ניפגש בקרוב. אלישע לוי יעדיף לאמץ המדיניות ממכבי חיפה. גל אראל בספק גדול להפועל תל אביב

one

אחרי ההפסד בבלומפילד, בהפועל באר שבע יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לצמק את הפער ממכבי תל אביב. שמונה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה של אלישע לוי תפגוש בסוף השבוע את הפועל תל אביב שעדיין מקווה להשיג את הכרטיס לאירופה. אלישע לוי יחסר כמובן את וויליאם סוארס, ואתמול (רביעי) התברר כי גם גל אראל בספק למשחק. אראל סובל מנקע בקרסול זכר למשחק מול מכבי תל אביב ונבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון. גם היום הקשר לא התאמן והסתפק באימון אישי בחדר הכושר. כרגע, אראל בספק גדול למשחק. בן אלגרבלי ולוטם זינו ישובו היום לאימונים לאחר ששהו במחנה הנבחרת הצעירה.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
ייפגשו בקרוב מאוד. אלישע לוי/קובי אליהו

ומה קורה עם אלישע לוי? בגזרה הזו נרשמה התקדמות כשהמועדון הודיעו למאמן שהוא מעוניין להיפגש איתו בימים הקרובים. תאריך לפגישה עדיין לא נקבע, אבל זה יקרה בקרוב מאוד. משיחה ראשונית בין הצדדים עולה כי המאמן מעדיף חוזה לעונה אחת בלבד ולא חוזה ארוך טווח. תחילה עלה רעיון להחתים את לוי לשנתיים, אבל המאמן מעדיף לאמץ את המדיניות שבה נהג במכבי חיפה – דיון על העונה הבאה בסיום כל עונה. לוי כבר מינה את עו"ד מורן מאירי לנציגו.

לוי לא מתכוון לעסוק ברכש בשלב הזה, כאשר הוא עדיין לא חתום בקבוצה. מיד לאחר הסיכום בין הצדדים, לוי יגיש להנהלה רשימת שמות. במועדון מתכוונים להחתים מגן ימני, ויפנו גם למאור מליקסון, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. "אם יהיה סיכוי קטן שיגיע, נעשה הכל כדי שישחק כאן בעונה הבאה", אמרו במועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גל אראל שחקן הפועל באר שבע מול הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
בספק. גל אראל/קובי אליהו

בשעות הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. לוי אמר: "אני מקווה שהמשחק נגד מכבי תל אביב לא ישפיע. זה נכון שיצאנו מהמשחק הזה מאוכזבים ולא רק מהתוצאה. לא שיחקנו כמו שצריך, אבל זה הכדורגל ואנחנו מועדון מספיק חזק. אנחנו יכולים להכיל את האכזבה הזו ולדעת להסתכל קדימה כדי לדעת לתקן את מה שלא היה טוב. יש לנו מספיק מטרות ומספיק זמן".

על נגיעת היד של ברק בדש במשחק העונה אמר המאמן: "בדיעבד ברור שכשאתה סופג 57 שניות מהפתיחה זה עושה משהו לקבוצה. אני חושב שזה מאוד יפה שהשופט התראיין ואמר שהם היו לוקחים החלטה אחרת, אבל אין לנו מה להלין על השופט. למרות הסיטואציה הבעייתית שנקלענו אליה, היינו צריכים לדעת להגיב. זה קורה בכדורגל".

על המשך העונה של הקבוצה אמר לוי: "אמרנו שאם אנחנו רוצים להיות במירוץ, אנחנו צריכים לנצח את מכבי תל אביב. כעת אין שום טעם לדבר על האליפות. אנחנו צריכים לדעת להשתפר. אני מקווה שנדע נגד הפועל תל אביב לשים את המשחק נגד מכבי בצד. זה מאני טיים. לשמחתנו פתחנו את העונה בצורה טובה מאוד עם אחוזי הצלחה גבוהים. עכשיו אנחנו צריכים לעבור ממשחק למשחק. בגביע אין מה לתקן כי זה משחק אחד. נעשה כל מה שאפשר".

אליניב ברדה: "המטרות שלנו לא השתנו. נמשיך לנסות לסיים הכי גבוה שאפשר וגם בגביע ננסה להגיע הכי רחוק. עכשיו ננסה להבטיח את המקום השני מבחינה מתמטית. בעוד יומיים יש לנו משחק מול הפועל תל אביב. המשחק עם מכבי נגמר והוא מאחורינו. עכשיו מתמקדים בניסיון להוציא נקודות. תמיד קשה לנצח קבוצה שכבר ניצחת פעמיים לנצח בפעם השלישית". על העובדה שהמשחק יוקדש ללופא קדוש אמר החלוץ: "אני מאחל ללופא רפואה שלמה, אנחנו מאוד אוהבים אותו והוא עשה דברים גדולים בקבוצה".

אליניב ברדה חלוץ הפועל באר שבע עם אלישע לוי. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"תמיד קשה לנצח קבוצה שכבר ניצחת פעמיים לנצח בפעם השלישית". ברדה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אתמול הודיעו במועדון כי החלה מכירת הכרטיסים לחצי גמר הגביע, ב-16 באפריל מול עירוני קרית שמונה. מדובר במכירה פרונטלית בקופות האצטדיון שתתקיים ברציפות עד גמר המלאי ובמקביל אליה תיערך מכירה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. החל מאתמול החלה מכירת הכרטיסים למשחק הגביע לבעלי מנויים בלבד ורק מחר היא תיפתח לקהל הרחב. בימי ראשון עד חמישי הקופות יהיו פתוחות בין השעות 11:00 ל-19:00. בימי שישי המכירה תתבצע בין השעות 10:00 ל-13:00. המחירים נעים בין 33 ל-88 שקלים, בהתאם לסוג הכרטיס. מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מול האדומים: בין 40 ל-80 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully