וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "אנחנו מכינים את עצמנו למשחקים ארוכים"

קפטן הנבחרת מתכונן למפגש עם סלובניה ("יש התקדמות בכל ההיבטים"), הגרלת המשחקים תתקיים בחמישי (14:00)

נבחרת הדייויס של ישראל. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
מוכנים לרגע האמת. שחקני הדייויס של ישראל/מערכת וואלה! NEWS, עפרה פרידמן, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל תפתח ביום שישי הקרוב את המשחק בסלובניה במסגרת הבית האירופי/אפריקאי. ניצחון ישראלי יעלה את הנבחרת למשחקי הפלייאוף לבית העליון שיתקיימו בחודש ספטמבר, בעוד הפסד יסדר לה מפגש עם פורטוגל בניסיון להימנע מפלייאוף ירידה לבית תחתון יותר.

הנבחרת נמצאת בסלובניה ועסוקה בהכנות האחרונות כאשר היום (רביעי) נערכו שני אימונים ובערב התקיימה ארוחת הערב המסורתית של שתי הנבחרות. הגרלת סדר המשחקים תתקיים מחר ב-14:00 (שעון ישראל). דודי סלע (69 בעולם) צפוי לפגוש ביום שישי את בלאז' קאבצ'יץ' (121) בעוד אמיר ויינטרוב (198) צפוי לפגוש את בלאז' רולה (118 בעולם). בשבת יתקיים משחק הזוגות וביום ראשון ישוחקו על החימר שני משחקי היחידים הנוספים שעשויים להכריע את ההתמודדות כולה.

"היה שבוע מעולה מבחינתנו", אמר הקפטן, אייל רן. "התנאים מצוינים והאווירה רגועה. יש התקדמות בכל ההיבטים, גם ברמת המשחק של השחקנים וגם בסבלנות על המגרש. התנועה על המגרש השתפרה במהלך השבוע. אנחנו מרגישים את רמת הדריכות שעולה. כמו בכל גביע דייויס, אנחנו מכינים את עצמנו למשחקים ארוכים ואני סומך על השחקנים שיביאו טניס טוב, לחימה ואת הניסיון שלהם. אני בטוח שהנבחרת תהיה מאוחדת כל הזמן והשחקנים ימצאו את הדרך לחזק אחד את השני. עדיין לא ברור מה ההרכב של הסלובנים ומחר בהגרלה נדע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully