וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא גברה 2:4 על פארמה

הג'אלורוסי ברחו לפער של תשע נקודות מהמקום השלישי עם ניצחון במשחק שהופסק לפני חודשיים בשל מזג האוויר והושלם

פרנצ'סקו טוטי חוגג עם שחקני רומא. Riccardo De Luca, AP
שער גדול לטוטי, ניצחון מצוין לרומא/AP, Riccardo De Luca

בדיוק חודשיים חלפו מאז שמזג האוויר הסוער עצר את המפגש בין רומא לפארמה כבר אחרי שמונה דקות והערב (רביעי), הושלמה ההתמודדות. הג'אלרוסי השיגו ניצחון ביתי מצוין, 2:4 והתקרבו מרחק שמונה נקודות בלבד מהמוליכה יובנטוס, שבעה מחזורים לסיום העונה. על הדרך, הרומאים גם פתחו פער של תשע נקודות מנאפולי השלישית והם קרובים להבטחת המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

המשחק באולימפיקו חודש מהמקום בו נפסק, מהדקה השמינית, עם כדור חוץ לטובת רומא. מהר מאוד שתי הקבוצות נכנסו לעניינים. פארמה, שמחפשת מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, כמעט כבשה אחרי דקה וחצי, אבל השער נפל דווקא מהצד השני, כאשר בדקה ה-12 ז'רביניו הגיע ראשון לכדור שפגע בקורה ומול שער ריק גלגל בקלות לרשת.

האורחים לא חיכו יותר מדי ושלוש דקות לאחר מכן, הגנאי אפרייה אקוואה הוריד על החזה ברחבה, הסתדר עם כל ההגנה ושלח כדור פנימה. שער מצוין. אלא שהשוויון הזה החזיק בקושי דקה. מיראלם פיאניץ' מצא את פרנצ'סקו טוטי והקשר הוותיק מצא את החיבורים עם עוד שער פנטסטי. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה ז'רביניו פרץ לרחבה, נבלם ופיאניץ' הגיח מאחור וקבע 1:3. תשע דקות לסיום, טאדיי עלה מצוין לכדור קרן ושלח לפינה הרחוקה את הרביעי. ממש בדקה ה-90 ג'ונתן ביאביאני עוד הספיק לצמק את התוצאה עם שער נפלא בבעיטה לחיבורים מחוץ לרחבה, וכך זה גם נגמר.

* ביברס נאתכו שיחק הערב 75 דקות במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע היווני, בו קבוצתו פאוק סלוניקי הפסידה בחוץ 2:1 לאלופה אולימפיאקוס. המארחים עלו ליתרון כפול כבר אחרי 11 דקות, אבל פאוק הצליחה לצמק והיא במצב טוב לקראת הגומלין שייערך ב-16 באפריל. נאתכו ספג צהוב בדקה ה-36 בגלל ויכוחים עם השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully